رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: هم‎افزایی با رسانه‎های ارزشی استان از وظایف و اهداف بسیج رسانه است.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۳۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زجان، عبدالله جعفری در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه استان زنجان با رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه از سازمانهای اقشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در سه چهار ماه گذشته فعالیتهای خود را به صورت رسمی در استان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات این سازمان در استان حل شده است،افزود: ماموریت این سازمان در راستای همافزایی با رسانههای ارزشی استان و مامنی برای نیروهای ارزشی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه مدیر مسئولان، اصحاب رسانه، گزارشگران تصویری،خبرنگاران، وبلاگ نویسان، مولفان کتاب عضو این سازمان هستند، افزود: امسال نیز برنامهریزیهای لازم برای اجرای برنامهها انجام شده است.

جعفری با بیان اینکه شعار سال دولت و همدلی انتخاب هوشمندانهای از سوی مقام معظم رهبری است که سازمان بسیج رسانه در این زمینه گام بر میدارد، افزود: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که سازمان بسیج رسانه نیز به دنبال ایجاد این همدلی و همزبانی است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان دارای طرحهایی برای ارتباط مطلوبتر بین مردم و مسئولان به ویژه سازمان‌های مرتبط با مردم است، خاطرنشان کرد: این دیدارها به این منظور صورت میگیرد.

ارسال نظرات