به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س)؛

جشن میلاد کوثر در ابهر برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) جشن میلاد کوثر در ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۳۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت الاسلام محمدی در مراسم جشن بزرگ کوثر شخصیت بانوی بزرگوار حضرت زهرا (س) باید برای ما الگو باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر وروز زن گفت:شخصیت این بانوی بزرگوار باید برای ما الگو باشد چرا که ما خانواده خودمان را براساس الگو پذیری از زندگی حضرت زهرا (س) شکل بدهیم.

وی درادامه با اشاره به ویژگی های خانواده طیبه گفت: آن خانواده طیبه ای که میخواهد از حضرت زهرا (س) درس بگیرد چه ویژگی هایی باید داشته باشد،گفت: اولین اصلی که در سراسر زندگی حضرت زهرا (س) با حضرت علی (ع) متجلی بود ،ایمان به خداست ،ایمان به خدا یعنی تسلیم خداشدن ،بندگی خدا را کردن دومین ویژگی حیات طیبه توکل بر خداست ،توکل یعنی اینکه با داشتن خدا از هیچ کس و هیچ چیز نترسی.

وی خاطر نشان کرد: سومین عامل در تشکیل خانواده طیبه عفت و پاکدامنی است. حضرت علی (ع) در سختی همه فضیلت ها را در چهار فضیلت حکمت،عفت،کنترل خشم و عدالت خلاصه کرد.

در ادامه این مراسم ضمن مولودی خوانی و قرائت شعرو دکلمه در وصف حضرت زهرا (س) از بانوان نمونه شهرستان ابهر و مادران شهید تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات