خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

حفظ حجاب از مهمترین شاخصه‌های اسلامی حضرت زهرا (س) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: ، حفظ حجاب، عفت زنان، از مهمترین شاخصه‌های اجتماعی اسلامی حضرت زهرا (س) است.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۲۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در حاشیه مراسم تکریم از بانوان پاسدارعنوان کرد: ضروری است که در جامعه  به دو قشر روحانیت و پاسدار توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به وظایف خطیر پاسداران در جامعه گفت: پاسداران به دلیل اینکه لباس رزم بر تن دارند باید برخی اصول و قوانین را بهتر از دیگران در سطح جامعه رعایت کنند.

مسئول نمایندگی ولی  فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به انتظارات جامعه از خانواده‌های پاسداران اذعان کرد: از خانواده‌های پاسداران انتظار می‌رود که با اعتقادات قلبی و ایمانی راسخ در جامعه رفتار کنند.

این مسئول ادامه داد: پاسداران در هر جایگاهی که هستند می‌توانند با ایمان خود سرباز امام زمان(عج) باشند.

حجت الاسلام عطایی با بیان این نکته که امسال سالی فاطمی است، تصریح کرد: سعی کنیم در سال فاطمی سبک زندگی این حضرت را دنبال کنیم و زندگی سعادتمند ایشان را بخوبی درک کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: زکات، خمس، حفظ حجاب، عفت زنان، از مهمترین شاخصه‌های اجتماعی اسلامی حضرت زهرا (س) است و عمل کردن به این موارد و الگو گیری از سیره حضرت در سبک زندگی همه مردم موثرمی‌باشد و سبب ایجاد تزکیه نفس  در انسان می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها