عربده‌کشی برای شنیدن آواز زنانه!

اپرای سعدی دارای تک‌خوان زن است و طبق قوانین دفتر موسیقی
کد خبر: ۸۵۱۰۸۲۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

عدم اعطای مجوزتوسط ارشاد برای اپرای «سعدی»به کارگردانی بهروز غریب‌پور، به علت وجود تک خوان زن بر روی صحنه، مجالی بود تا روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی فتنه اینبار خبر داغ فرهنگی خویش را به توقف اپرای کارگردانی که زمانی ازدعوت کنندگان جاسوس سازمان سیا به خانه هنرمندان بود، اختصاص دهند.

در همین راستا روزنامه‌ی اعتماد ضمن مصاحبه با بهروز غریب‌پور نوشت :« صادر نشدن مجوز اجرا براي اپراي عروسكي «سعدي» به كارگرداني بهروز غريب‌پور، يكي از داغ‌ترين! اخباري بود كه روز گذشته و در نخستين ماه سال بر خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفت و علاقه‌مندان به هنرهاي نمايشي را در حيرت فرو برد.»رورنامه‌ی  قانون هم در خبری با تیتر «تندروها «اپرای سعدی» را تهديد كردند »، به این خبر پرداخت!

پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی نیز گفت:« اپرای سعدی دارای تک‌خوان زن است و طبق قوانین دفتر موسیقی ما، نمی‌توانیم به تک‌خوان زن مجوز دهیم.»

تکاپوی ارگان‌های خبری اصلاحات برای داغ کردن خبر عدم اعطای مجوز به این اپرا حتی با وجود تاکید مدیر کل دفتر موسیقی ارشاد بر وجود تکخوان زن درحالی است که در پی انتشار خبر مجوز ارشاد به یک آلبوم موسیقی و اعتراض مراجع عظام و مردم متدین ایران ، از حمایت از این آلبوم کوتاهی نکرده و ضمن گفت و گو با برخی از خوانندگان زن به دفاع از این آلبوم و همچنین خوانندگی زنان پرداختند!

ارسال نظرات
آخرین اخبار