کد خبر: ۸۵۱۰۸۱۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

پس از اظهارات رییس جمهور محترم در روز زن، روزنامه‌ی آرمان ضمن گفت و گو با یک زن فتنه گر نظرات وی را در این خصوص جویا شد .

شهربانو امانی از دستگیر شدگان کودتای مخملی 88 در ایران در همین خصوص به آرمان گفت :« باید به این نکته توجه داشت که در واقع مشکلات کشور فقط در چند تار مو خلاصه نمی‌شود بلکه مشکلات زیربنایی فراوانی وجود دارد.آقای رئیس‌جمهور به‌درستی عنوان کرد که سیل کثیری از جمعیت زنان تحصیلکرده کشور مشکل اشتغال دارند. آیا همین مورد منکر نیست؟»

گفتنی است «شهربانو امانی» نماینده ارومیه در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی است.او مسول ستاد میرحین موسوی در شاخه اقشار،مردم، جوانان و هنرمندن بود ، وی در بهمن ماه سال 89 به جرم اقدام علیه امنیت نظام و امنیت داخلی به مدت دو هفته بازداشت شده بود .لازم به ذکر است در تاریخ چهارم آذر ماه ۱۳۹۲، با حکم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، شهربانو امانی بعنوان مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در امور زنان و خانواده منصوب شد.

وی در حالی از مدیران عالی دولت «اعتدال» است که بدون تردید از مصادیق «افراطی‌گری» و رودررویی با رای تاریخی 40 میلیونی ملت قهرمان ایران در سال 88 بوده است. بدون تردید چنین رویه‌ای مخالف صریح همدلی و همزبانی دولت با ملت خواهد بود. انتصاب عناصر جریان برانداز در دولت آقای روحانی در حالی به یک رویه تبدیل شده که وزارت اطلاعات و دستگاه‌های مسئول هیچ اقدام درخوری در این زمینه انجام نداده اند.

ارسال نظرات