خبرهای داغ:
مبارز و فعال انقلابی با بیان اینکه امروز نه یک یزید بلکه هزاران یزید در دنیا وجود دارد، عنوان کرد: تنها مادران شهدا هستند که قدرت انداختن لرزه و هراس بر وجود یزیدیان را دارند.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۰۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرضیه حدیدچی (دباغ) امروز در جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در جمع مادران و همسران شهدا با اشاره به مصادف بودن سالروز تولد امام راحل با ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: پس از گذشت سالهای طولانی در چنین روزی فرزندی به دنیا آمد که آنچه در رابطه با اسلام ناب و قرآن است را احیا کرد.

وی با بیان اینکه همه ما با توجه به نقش و توان خود مسئول هستیم، افزود: رسالت ما به پایان نرسیده و باید با پیروی از ولایت فقیه و باتوجه به مسائل روز ادامه دهنده و تداوم بخش راه شهدا باشیم.

مبارز و فعال انقلاب و محافظ امام خمینی (ره) با بیان اینکه تنها نباید به گذشته نگریست، ادامه داد: امروز حساس تر و مسئله آورتر از گذشته است و باید حواس خود را جمع کنیم تا دشمن را دلشاد و امیدوار نکنیم.

وی با افزودن این مطلب که دشمن بسیار هوشمندانه عمل می کند، گفت: توطئه دشمن بر مبارزین اثر ندارد و رزمندگان چه در جبهه جنگ و چه در مسائل روز کشور همچون مسئله هسته ای در مقابل زیاده خواهی های دشمنان قسم خورده انقلاب می ایستند.

دباغ با اشاره به مقام والای مادران شهید، افزود: حضرت زهرا(س) با وجودی که متمحل درد بسیاری شدند دست از یاری و کمک به ولی فقیه زمان خویش برنداشتند و اگر زنانی چون حضرت زینب(س) و خانم رباب در واقعه عاشورا نبودند مادران شهید ما این قدرت را در رویایی با حوادث نداشتند.

وی با بیان اینکه امروز نه یک یزید بلکه هزاران یزید در دنیا وجود دارد، عنوان کرد: تنها مادران شهدا هستند که قدرت انداختن لرزه و هراس بر وجود یزیدیان را دارند.

این مبارز و فعال انقلابی با افزودن این نکته که انقلاب ما منزوی نیست، ادامه داد: در حال حاضر نباید مسئولیت خود را فراموش کنیم و باید از خون شهدا و دستاوردهای آنان پاسداری نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات