باحضور سرگروهها و مربیان صالحین میبد:
اولین جلسه هیئت عاشقان ولایت در سال94با حضور مربیان و سرگروه ها و فرماندهان محترم حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در محل بیت شریف آیت الله اعرافی امام جمعه محترم شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۹۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، اولین جلسه هیئت عاشقان ولایت در سال94با حضور  مربیان و سرگروه ها و فرماندهان محترم حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج در محل بیت شریف  آیت الله اعرافی امام جمعه محترم شهرستان میبد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  میبد ودر محل بیت امام جمعه برگزار شد؛حجت الاسلام شاکری  با توجه به میلاد کوثر رحمت حضرت زهرا(س)مطالبی را عنوان نمود.

وی در ابتدا ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)ضمن بیان حدیثی از امام حسن عسکری علیه السلام عنوان نمود :پیشوایان معصوم علیهم السلام الگویی برای دیگر مردم هستند، ولی حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام با داشتن فضیلت های بیکران، حجت و الگویی برای امامان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میبد در ادامه با ذکر حدیثی از حضرت زهرا(س) به تبیین شخصیت حضرت زهرا پرداختند وعنوان نمودند که حضرت زهرا(س) دعایی دارند که می فرمایند:"خداوندا من چهار چیز از تو می خواهم اول این که دست من را بگیر. دوم عفاف و سوم ملکه تقوا و ورع را در ما ایجاد کن و چهار بی نیاز باشم".

شاکری همچنین مصداق های عفت را در چهار نوع عفت جنسی،عفت مالی، عفت گفتاری وعفت شکم دانست و تاکید نمود که ما به عنوان یک مسلمان وپیرو حضرت زهرا(س) باید خود را به این عفتها آراسته نمائیم.

در ادامه این نشست استاد زارع یکی از هادیان سیاسی ناحیه میبد پیرامون مذاکرات هسته ای  وخطوط قرمز مذاکرات هسته ای از نگاه رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت..

این هادی سیاسی  برنظرات رهبری در مورد مذاکرات تاکید نمود و گفت یکی از این شاخصها که از طرف مقام معظم رهبری مطرح شد حرکت علمی، هسته‌ای به هیچ وجه نباید متوقف یا کند شود، مذاکره کنندگان ایرانی باید بر ادامه تحقیق و توسعه و پیشرفت هسته‌ای پافشاری کنند، کسی حق مداخله بر روی دستاوردهای هسته ای را ندارد ، مسئولان باید در مورد دستاوردهای هسته‌ای تعصب داشته باشند و مذاکره کنندگان کشورمان نباید هیچ حرف زوری را از طرف مقابل قبول کنند.


گفتنی است که  در ادامه این نشست  استاد علی محمد زارع به سوالات  سیاسی سرگروهها ومربیان صالحین پاسخ گفت.


ارسال نظرات