خبرهای داغ:
جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» با حضور با حضور مادران، همسران و فرزندان شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۹۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان امروز در جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در همدان با بیان اینکه مادران شهید یادگارانی از رزمندگان دفاع مقدس و دوران انقلاب هستند، اظهار داشت: مادران شهدا از ارزش های ملی و استانی به شمار می روند.

مهدی ظفری با اشاره به تفاوت این گردهمایی با سایر همایش ها، افزود: در این مجلس افرادی حضور دارند که اسوه و الگوی حقیقیهستند و شایستگی دین و انقلاب را دارند.

وی این همایش را جلسه میثاق و تعهد دوباره با شهیدان عنوان کرد و گفت: از خاصیت های انقلاب و دفاع مقدس این است که درک ما را از آیات قرآن و واقعه بزرگ عاشورا به یقین تبدیل کرد.

ظفری با اشاره به اصل تکلیف‌گرایی که همواره شهدا به آن توجه داشتند، بیان داشت: عظمت همسران شهید و درک خانواده‌های آنان گواه این امر است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و خون شهدا مستمر است و در زمان خودش متوقف نمی شود، افزود: خون شهدا نگهبان و هدایت کننده کل تاریخ است و باید از آن به خوبی پاسداری کرد.

در این جشنواره از مادر شهیدان محمد و حسن قاسمی، همسر فرمانده گردان تکاور شهید مهدی روحی، همسر شهید زند، همسر شهید سرگرد محمود قاسمی، مادر شهیدان جمال و جلال عنایتی، مادر شهید خلبان مفقودالجسد حسین یزدان‌دوست، همسر شهید کاظم کیانی به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات