خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

با همدلی و همزبانی برنامه های ابلاغی سال جاری را اجرایی خواهیم کرد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ضمن تاکید بر تلاش در جهت تحقق شعار سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» اظهار کرد: با همدلی و همزبانی برنامه های ابلاغی سال جاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان را با توان رده ای به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۸۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

احمد رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی عملکرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سال گذشته را به لحاظ ارزیابی های صورت گرفته خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: همه تلاش همکارانمان در معاونت های تخصصی «نظارت »، «سیاسی»، «عقیدتی»، «روابط عمومی» و «تبلیغات» اجرای برنامه ها با بیشترین اثرگذاری و بهترین روش می باشد.

وی با بیان اینکه علی رغم کمبود اعتبارات، درصد اجرای برنامه ها فراتر از حجم ابلاغی بوده است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد سال 93، معاونت نظارت و تایید صلاحیت این نمایندگی در بین سپاه های استانی حائز رتبه سوم کشوری شده که این نشان از تلاش مجاهدانه و جهادگونه مسئول این معاونت و همکارانش می باشد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) همچنین به عملکرد معاونت روابط عمومی و انتشارات اشاره کرد و گفت: این معاونت نیز توانسته با ارتباط مستمر با رسانه ها، تولید آثار رسانه ای و همچنین تهیه و تنظیم اخبار و ارسال آن به رسانه ها و همچنین مدیریت خبرگزاری بسیج رتبه دوم کشوری را در سطح سپاه های استانی کسب نماید که علی رغم کمبود اعتبار و نیروی انسانی مصداق اقدام جهادی می باشد.

احمد رمضانی با اشاره به اقدامات معاونت تربیت و آموزش عقیدتی اظهار کرد: دوره های تربیت و تعالی برای آحاد کارکنان در سپاه استان قم به دلیل دعوت از اساتید مجرب و استفاده بهینه از ظرفیت های حوزه علمیه قم و حضور مراجع معظم تقلید در این شهر، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به نهادینه کردن فرهنگ پاسداری در بین آحاد کارکنان، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این امر تغییراتی در برنامه های معاونت فرهنگی و تبلیغات ایجاد شده که موجبات رشد و تعالی کارکنان را در زمینه های فرهنگی ایجاد می کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در پایان از مدیریت های امور روحانیون، طرح و برنامه، مالی، نیروی انسانی، آماد و پشتیبانی، دفتر تایید محتوا و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به دلیل حمایت های همه جانبه از معاونت های تخصصی و تلاش در جهت اجرای ماموریت های نمایندگی تقدیر و تشکر کرد.



ارسال نظرات