عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در واکنش به عدم تخریب طبقات غیر قانونی پاساژ علاءالدین،‌ گفت: لازم است شهرداری نسبت به قلع و قمع این طبقات اقدام کند.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۸۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶


به گزارشخبرگزاری بسیج،‌ محسن سرخو در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تخریب پاساژ علاءالدین، اظهار داشت: قرار بود طبقات احداث شده خلاف قانون در این پاساژ تخریب شود ولی تنها تغییرات داخلی در این مجموعه رخ داده است. در واقع طبقات مذکور کماکان پابرجا هستند و لازم است شهرداری نسبت به قلع و قمع آن اقدام کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اقدامات زشت و نسنجیده رژیم حاکم بر عربستان و سایر رژیم‌های شیخ‌نشین منطقه از طریق مردم این کشورها رصد می‌شود و این اقدامات باعث می‌شود تغییرات اساسی در حکومت‌های استبدادی به وجود آید. بنابراین این روند نوید‌ آغاز مردم‌سالاری در حوزه شیخ‌نشین‌های خلیج فارس خواهد بود و امیدواریم دست‌شان از اماکن مقدس مسلمین کوتاه شود.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به انتصابات و جا به جایی‌های رخ داده در شهرداری تهران،‌ خاطرنشان کرد: حدود یک سال قبل آیین‌نامه انتصابات مدیران شهرداری در شورا مطرح شد اما تاکنون چارچوب و دستورالعمل مشخصی برای انتصابات در نظر گرفته نشده است.
ارسال نظرات