طی هفت مرحله اعزام، به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، نزدیک به ۹۷ هزار نفر از شهروندان تهرانی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۶۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام و منزلت زن و با حضور کارکنان باغ موزه دفاع مقدس و خانواده‌های آنان برگزار شد، سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به اردوها و اعزام‌های راهیان نور گفت: طی هفت مرحله اعزام، به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت،  نزدیک به 97 هزار نفر از شهروندان تهرانی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند.

وی در ادامه سخنانش افزود: باغ موزه دفاع مقدس امروز پس از گذشت سه سال از فعالیت خود یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی بزرگ دفاع مقدس است و تدقیق اطلاعات و احصای تاریخ شفاهی دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های باغ موزه است.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس خطاب به کارکنان باغ موزه گفت: شما همکاران من تلاش و مساعی فراوان دارید تا رایحه­ی شهادت به مشام مردم شهر برسد و یقین دارم که شما پرچم­دار عرصه ای هستید که نه از جنس گذشته، که از جنس عزت و افتخار امروز است. باغ موزه دفاع مقدس منادی فرهنگ شهادت است و من و همکارانم خوشحالیم که مورد تفقد خداوندیم که در این مسیر فعالیت می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور داعش در منطقه افزود: امروز زَرّادخانه­‌های استکبار جهانی دیگر فقط سلاح تولید نمی‌کنند و چندین سال است که القاعده، طالبان و داعش به این تولیدات اضافه شده است، اما پیشینه­ دفاع مقدس و شهادت طلبی ملت بزرگ ما به آنها یادآور می‌شود که آزمودن دوباره­ کشوری که نه تنها در برابر رژیم بعثی بلکه در مقابل یک دنیا ایستاد، خطاست.

در ادامه این همایش سید مهدی طباطبایی معاون فرهنگی و هنری باغ موزه دفاع مقدس و مسئول اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران گفت: به  همت و تلاش همکاران باغ موزه در امر اعزام و پشتیبانی راهیان نور قابل تقدیر فراوان است در حالی که تمام فعالیت های باغ موزه نیز بدون هیچ خللی ادامه داشت.

در این مراسم از جمعی از همکاران فعال باغ موزه دفاع مقدس  در امر  پشتیبانی راهیان نور شهرداری تهران  و از راوایان مترجم باغ موزه تجلیل شد.

ارسال نظرات