چمران در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

حضور رضازاده در شورا منع قانونی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از بررسی‌های انجام شده از سوی مراجع ذیصلاح، تایید شده است که حضور رضازاده در شورا منع قانونی ندارد.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۰۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور رضازاده در در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: حضور رضازاده در شورای شهر منع قانونی ندارد چرا که رضازاده در این خصوص نامه‌ای را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و این نامه پس از بررسی‌های لازم در سازمان بازرسی و کمیته حل اختلافات شوراها، بررسی و در نهایت حضور رضازاده در شورا تایید شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مسئله مشابه برای دنیامالی عضو دیگر شورای شهر، تصریح کرد: دنیامالی در این خصوص شکایتی نکرد به همین علت این مسئله مورد بررسی قرار نگرفت.

چمران در پایان گفت:کمیته حل اختلاف شوراها نیز موضوع همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را مطرح و تأکید کرده است که حضور همزمان وی در این دو جایگاه مغایرتی ندارد و مشکلی را ایجاد نکرده است چرا که نه فدراسیون وزنه‌برداری و نه شورا شغل محسوب نمی‌شوند.


منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات