خبرهای داغ:

جشن بزرگ میلاد کوثر در خوي برگزار شد

به مناسب روز زن، همایش بزرگ جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور پر شور بانوان بسیجی حوزه های خواهران بسيج جامعه زنان سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۸۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در اين مراسم ، استاد دانشگاه دعوتي از تهران بزرگ در جمع بانوان ولايي شهرستان دارالمومنين خوي زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) اين بانوي بزرگوار اسلام را برای دختران و بانوان جهان سراسر درس دانست و گفت: اگر این بانو برای دختران و مادران الگو قرار داده شود بسیاری از مشکلات و تجملات و سختگیری ها برای مسائل مادی کم خواهد شد.

فاطمه متظري خاطرنشان كرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام عیار و یک لوح فشرده‌ای از تمام خصوصیات خوب انسانی را دارد که باید برای تمام زنان سرمشق باشد.

وي اظهار داشت: فاطمه علیهاالسلام قلب خاندان نبوی است و از اوست که حیات، در رگ های رسالت و پیامبری جریان دارد.

منتظري در پايان خاطراتي از ديدار با امام خميني و ديدگاه هاي حضرت امام و رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي ايران براي بانوان ايراني برشمرد و افزود: مي توان با استناد به احاديث و روايات و سيره ائمه گفت كه زنان مشاوره خوبي در اداره و مديريت خانه در كنار همسران مي توانند ايفاي نقش كنند.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي نيز در ابتدا ضمن تبريك هفته زن و مادر به تمامي بانوان هدف از اين برنامه را بزرگداشت مقام مادر و هفته زن، بيان نمود كه امسال با شعار "فاطمه (س)، محور وحدت امت" برگزار مي شود

خواهر رقيه رزمجو در پايان بابيان فداكاري و ايثارگري بانوان شهرستان خوي در دوران انقلاب و 8سال دفاع مقدس برخي از خصوصيات بانوان اين شهرستان را براي استاد منتظري و هيئت همراه بيان نمود.

گفتني است مولوديه خواني، پخش كليپ و سروده و نيز اهداي جوايز به بانوان فعال و خلاق در تمامي عرصه ها و اهداي كادو به 30 نفر از شركت كننده ادامه بخش اين برنامه بود.


ارسال نظرات