خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهيد الهيارلو سپاه خوي خبرداد:

عملیات ساخت سالن صالحین سپاه خوی رو به اتمام است

سروان پاسدار حسن سلطان فام گفت: تمامي مراحل ساخت سالن صالحين سپاه خوي واقع در شهر فيرورق براي استفاده حلقه هاي صالحين رو به اتمام است.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۷۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه شهيد الهيارلو سپاه خوي در حاشيه بازديد از پروژه ساخت سالن صالحين شهر فيرورق در گفتگوي خبري گفت: ساخت فضایی امن و پویا از وظایف ما مسئولا ن در قبال بسيجيان سلحشور است تا با آرامش خاطر در اين مكان ها حضور يافته و فعاليت نمايند.

وي خدمت به بسيج را یک نوع عبادت قلمداد کرد و قدم گذاشتن در این عرصه را از افتخارات هر مسئول عنوان كرد.

سروان پاسدار حسن سلطان فام فعالیت های بسیج را در عرصه مهندسی خوشحال کننده و موفق عنوان و افزود: بسيج بارها نشان داده كه با تمام قوا در تمامي صحنه ها حاضر است و سعي و تلاش خود را براي بهتر اجرا شدن هر ماموريت اجرا مي كند.

وي تصريح كرد: این سالن جهت استفاده متربیان صالحین و بسیجیان ورزش کار سپاه شهرستان خوی طراحی و ساخته شده است که این مهم در کیفی سازی حلقه های صالحین نقش بسزایی خواهد داشت.

سلطان فام در ادامه از زحمات کلیه عزيزاني كه در احداث و راه اندازي این سالن، با بسيج همكار ي داشته علي الخصوص از نيروگاه آب و فاظلاب و اداره برق شهر فيرورق كه شبانه روز از هيچ كمك و همكاري دريغ نكردند.تقدير و تشكر نمود

ارسال نظرات