عمرانی در نطق میان‌دستور:

ملت ایران اعتمادی به طرف غربی در مذاکرات ندارد

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ملت ایران اعتمادی به طرف مذاکره‌کننده هسته‌ای ندارند و حل مشکلات اقتصادی را نه در توافق با آنها بلکه در گرو مدیریت صحیح اجرایی کشور می‌دانند.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۴۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سکینه عمرانی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: ملت ایران امید و اعتمادی به طرف مذاکره‌کننده نداشته و نخواهند داشت و کلید حل مشکلات اقتصادی را در توافق با 1+5 نمی‌بینند بلکه در همت و تلاش خود و مدیریت صحیح اجرایی کشور جستجو می‌کنند.

وی افزود: مجلس نهم علی‌رغم همه مقاومت‌ها و مخالفت‌ها طرح انتزاع وظایف وزارت کشاورزی و وزارت صنعت را به تصویب رساند تا تصدی‌گری تنظیم بازار و قیمت محصولات کشاورزی را به وزارت کشاورزی که خود تصدی‌گری میزان تولید را برعهده دارد، بسپارد. به امید آنکه بازار را از وضعیت تلاطم‌های شدید قیمتی نجات دهد اما متأسفانه مردم هنوز این نظارت دقیق را ندیده‌اند و همچنان دخالت افراد و دستگاه‌های دیگر در واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی در زمان برداشت محصول مشهود است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئله برقی کردن چاه‌ها و پمپاژهای برداشت آب یکی از مواردی است که کمیسیون کشاورزی در مورد آن پیگیری‌های جدی داشته است لذا از دولت و وزیر نفت انتظار سرعت بخشیدن به این موضوع را داریم چرا که این مسئله یکی از مطالبات اصلی کشاورزان سراسر کشور است.

عمرانی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف همچون مسکن مهر و ... از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار