خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عاشورای تاریخ را انقلاب اسلامی به عاشورای عینی تبدیل کرد و شیعه بار دیگر در تاریخ به واسطه ۸ سال دفاع مقدس درخشید.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۹۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

 



خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در جمع مادران و همسران شهید و به مناسبت هفته زن اظهار داشت:به پشتوانه حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان اسلام امروز امنیت ایران اسلامی در منطقه تضمین شده و با فداکاری مادران و همسران شهداست که با گذشتن از فرزند و همسر خود زمینه اقتدار امروز را رقم زده اند.

 

وی، با بیان اینکه بسیج خواهران در اثر فداکاری مادران و همسران شهدا شکل گرفته است و امروز خواهران بسیجی فعالی در استان داریم تصریح کرد: عاشورای تاریخ را انقلاب اسلامی به عاشورای عینی تبدیل کرد و با شیعه بار دیگر در تاریخ در 8 سال دفاع مقدس درخشید.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای کربلا، تاریخی را به جهان دوباره نشان دادند و همسران و مادران شهید زیادی را داریم که با تاسی از فاطمه زهرا و زینب کبری و رباب صبر را معنا کردند.

 

طبرسی افزود: تاریخ جنگ تحمیلی تاریخ دلنوشته و به همین دلیل ماندگار باقی مانده است.

 

وی با توصیه به تکریم مادران و همسران و خانواده شهدا تاکید کرد:برگزاری یادواره‌های شهدا در جای جای استان جدی گرفته شود و شرکت در این یادواره‌ها وظیفه ای همگانی است.

 

عضو مجلس خبرگان گفت:حفظ تاریخ شهدا الزامی  است و به همین دلیل ایران می‌تواند در میز مذاکرات با اقتدار در چانه‌زنی سیاسی با 5 ابرقدرت دنیا مذاکره کند.

 

طبرسی افزود: سخنان قاطع اخیر رهبری به گونه‌ای است که هیچ رهبری در جهان با قدرت و با این صلابت نمی‌تواند در برابر امریکا صحبت کند و رهبر تیم مذاکره کننده را استیضاح می‌کند و می‌فرمایند مذاکره‌ای را می‌خواهیم که هرگاه تفاهم صورت گرفت تحریم ها نیز لغو شود.

 

در پایان این مراسم از مادران و همسران شهدا  تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها