در پی بارش های فراوان که در روزهای گذشته در استان البرز صورت گرفت ، موجب جاری شدن سیلاب در مناطق از شهرستان طالقان شد که با حضور نیروهای بسیجی اقدامات لازم جهت رفع مشکلات صورت پذیرفت.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۶۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

کمک رسانی بسیجیان شهرستان طالقان به روستاهای تخریب شده
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان البرز، در پی بارش های فراوان که در روزهای گذشته در استان البرز صورت گرفت ، موجب جاری شدن سیلاب در مناطق از شهرستان طالقان شد.
بر اساس این گزارش، تعدادی از پل ها ، دکل های برق روستاهای طالقان تخریب شده و راه های ارتباطی چندین روستای دیگر نیز قطع گردید و هم اکنون راه‌های دسترسی به روستاهای گته ده، گراب، خوچیره و جوستان در شهرستان طالقان مسدود شده است.
همچنین علاوه بر سقوط تیرهای چراغ برق و  بخشی از شبکه‌های مخابراتی  نیز تخریب شده است و مردم از این امکانات محروم هستند.
به گزارش خبرنگار بسیج حاضر در منطقه ، از همان ساعات اولیه نیروهای بسیج و سپاه پاسداران در مناطق حضور یافته و در ستاد مدیریت بحران اقدام به اخذ تصمیم گیری های لازم نمودند.
رفع ایراد پل های تخریب شده، نجات دوتن از همشهریان در راه مانده ، نگهبانی در جاده و جلوگیری از عبور و مرور افراد و خودروها از جمله اقداماتی می باشد که توسط بسیجیان شهرستان طالقان انجام شد و به منظور پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار برای اهالی شهرستان طالقان صورت گرفته است.
گفتنی است ، جمع آوری اطلاعات مربوط به خسارت راه ها و جاده ها نیز توسط بسیجیان این شهرستان به منظور بازگشایی راه‌های ارتباطی این روستاها در حال انجام است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها