خبرهای داغ:
با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور، پیکر مطهر جانباز شهید لطفعلی عسگری در اسفرورین تاکستان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۶۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، امروز با حضور مسئولان شهری و شهرستانی، خانواده شاهد و ایثارگر و مردم شهیدپرور، پیکر مطهر جانباز شهید لطفعلی عسگری از بیت ایشان به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده شد.
طی مسیر تشییع مردم ولایتمدار با سردادن شعارهای انقلابی، از بازماندگان و خانواده ایشان دلجویی کردند.
در این مراسم یداله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان، حسن اصلی‌تبریزی و محمد طاهرخانی روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های قزوین و تاکستان و رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
گفتنی است: جانباز شهید لطفعلی عسگری پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت روز گذشته دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
این جانباز با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، 24 خرداد سال 67 به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و پس از 27 ماه در 8 شهریور سال 69 به میهن اسلامی بازگشت.
وی در اردوگاه تکریت اسیر بود و حین اسارت در تپه شیخ محمد بر اثر اصابت تیر از ناحیه نخاع مجروح و به درجه جانبازی نایل شد.
جانباز شهید لطفعلی عسگری، 31 شهریور سال 51 در شهرستان تاکستان به دنیا آمد و فرزند شهید علی عسگری بود.

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها