در آیینی باشکوه و با حضور مردم و مسئولان، همایش علمی تخصصی «زن، اسلام و خانواده» در کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۴۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور باشکوه مردم و مسئولان، همایش تخصصی و علمی فرهنگی «زن، اسلام و خانواده» با سخنرانی خانم هله پتگر استاد دانشگاه تهران برگزار شد.

استاد دانشگاه تهران در این همایش گفت: در غرب تبلیغات می‌شود که زنان آزادی دارند در حالی که واقعیت مطلب چیزی دیگری است و زنان در شکنجه بوده و در نهایت بی‌ادبی و بی‌حرمتی با آنها رفتار می‌شود.

پتگر اظهار داشت: زن در اسلام به بهترین وجه تعریف شده و دین مبین اسلام منزلت خاصی برای زن قائل است، حتی در قبل از اسلام نیز زن جایگاه خاصی نداشت منتها با آمدن اسلام دنیایی از ارزش و قدر و منزلت به زن اهدا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز بیان کرد: متاسفانه در غرب به زن به‌عنوان یک کالای اقتصادی نگاه می‌شود و از زنان بهره‌برداری ناصحیح می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی خاطرنشان کرد: در حالی که ارزش زن در اسلام با مراجعه به قرآن کریم و احترامی که نبی مکرم اسلام (ص) به شخصیت زن می‌گذارد بیش از پیش آشکار می‌شود.

وی یادآور شد: اسلام در واقع کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن موجبات موفقیت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

ارسال نظرات