حوزه مقاومت بسیح حضرت معصومه(س) سعد آباد به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) اقدام به برگزاری جشنی در سالن فرهنگی هنری فجر این شهر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۴۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ این برنامه که با حضور مسئولین شهرستان، خانواده شهدا، بسیجیان و دیگر مردم شهر سعدآباد برگزار شد، همراه بود با مولودی خوانی توسط برادر پاسدار جواد قاسمپور، اجرای سرود و نمایش توسط گروه هنری آوای توج سعدآباد، شعبده بازی، برگزاری مسابقه و اهدا جوایز و طراحی سوره کوثر تحت عنوان طرح کوثر.

یکی از اساتید حوزه های علمیه شهر برازجان در این آیین با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس بعضی ها خیال می کردند که جنگ تمام شده و دشمن دیگر کاری به کار ما ندارد،گفت:اکنون دشمن به گفته خودشان بی سر و صدا برای نابودی به سراغ ما آمده است و فکر ، اعتقادات و فرهنگ ما را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام غلامی اضافه کرد: دشمن با جنگ نرم و به راه انداختن تبلیغات گسترده و راه اندازی شبکه های مبتذل ماهواره ای، از طریق فاکتور دیدن و تماشا کردن، دو عنصر خانواده و بانوان را هدف قرار داده اند زیرا اگر بانوان گمراه شوند می توانند مردان را نیز به دنبال خود بکشانند.

سرهنگ پاسدار غلام رضا بناری(جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان) نیز ضمن اشاره به جریان سرزمین اندلس(اسپانیا) و منزوی کردن اسلام در آن سرزمین، افزود:غرب از به راه اندازی جنگ نرم  خود می خواهد همان نقشه آندلس را در ایران پیاده و فرهنگ اصیل اسلام را در فکر و ذهن مردم نابود کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها