جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) از طرف حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا(س) برازجان در سالن فرهنگ آموزش پرورش این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۴۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان ایران اسلامی در جامعه بصیرت مندانی هستند که حب، بغض و سیاست زدگی ندارند

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد افزود: خداوند هیچ موجود و خلقی را بالاتر از خلقت زن خلق نکرده است چرا که حضرت زهرا(س) را سر آمد عالم قرار داده است

وی بیان کرد: سرآمد ماموریت ها و اعمال حضرت زهرا(س) دفاع از جایگاه، منزلت و مقام بالای ولایت و امامت بود

موسوی نژاد تصریح کرد: وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) به واسطه اینکه یک زن بود نباید مورد بی توجهی قرار گیرد زیرا خداوند دو عالم ملکوت و دنیا را به خاطر وجود ایشان خلق کرده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از مهم ترین ماموریت های زن تربیت فرزند است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان نیز در این آیین گفت:خانواده های ما دشمنی بنام ماهواره را در خانه خود راه داده اند که آنها را به بیراهه و از فرهنگ اصیل اسلامی دور می کند و به سوی فرهنگ غرب می کشاند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری با بیان اینکه ماهواره سم محلکی است که جوانان مارا کم کم می کشد، اضافه کرد: برای مقابله با برنامه های مخرب ماهواره ما راهی جز دور ریختن فرهنگ غرب و روی آوردن به فرهنگ اسلامی که نشات گرفته از سیره زندگی حضرت زهرا(س) است نداریم.

این جشن همراه بود با اجرای نمایش، مولودی خوانی و دیگر برنامه های متنوع

ارسال نظرات