نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف:
نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف بیان داشت: ولادت حضرت فاطمه (س) جز اسرار ذات مقدس الهی است.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۳۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید الحسینی در مراسم جشن میلاد کوثر که با حضور مسئولین نهاد و جمع کثیری از بسیجیان این شهرستان در حسینیه الزهرا این شهرستان برگزار شد در خصوص مقام و منزلت این بانوی بزرگوار به ایراد سخن پرداخت.

وی افزود: ولادت حضرت فاطمه (س) جز اسرار ذات مقدس الهی است همچنین حیات وممات ایشان نیز جز اسرار الهی می باشد.

وی با اشاره به سوره مبارکه کوثر که در عظمت و شخصیت حضرت فاطمه (س) نازل شده است اظهار داشت: بسیاری از مفسران قران هشت معنا را برای کوثر ذکر کرده اند که تمام آن هشت معنا زهرا (س) است.

سید الحسینی بیان داشت: نامگذاری زهرا از سوی پیامبر (ص) نیست بلکه از سوی خداست و حتی ازدواج این بانوی بزرگوار از سوی خداوند می باشد.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه خواف ابراز داشت: خداوند به هیچ نوع ستایشی بالاتر از تسبیح عبادت نشده است و اگر چیزی بالاتر از این بود حتما پیامبر (ص) آن را به فاطمه (س) می آموخت.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: سید علی قاضی طباطبایی، استاد مرحوم آیت الله بهجت در سفارشات اکیدشان سه جمله را بیان نمودند"نماز اول وقت بخوانید بعد از نماز از خواندن آیت الکرسی و تسبیحات حضرت زهرا (س)غفلت نکنید"

وی در پایان تهیه لقمه حلال برای فرزندان را بزرگترین تکلیف پدر و مادر عنوان کرد و افزود: لقمه حلال سبب می شود که زندگی سرشار از معنویت شود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام رمضانپور، امام جمعه شهرستان بیان داشت:حضرت زهرا (س) مادر همه خوبی ها و فضایل است و زنان و دختران جامعه اسلامی ما ایشان را در عفاف و حجاب و همه ارزش ها الگوی خودشان می دانند.

وی در خصوص ویژگی های بارز حضرت فاطمه(س) گفت: خصوصیت ممتاز این بانوی بزرگوار توجه به موضوع تربیت فرزند بود و در کنار آن ولایت مداری و تبعیت محض از امام زمان زمان خود را داشتند .

امام جمعه خواف در ادامه گفت: امام حسن مجتبی (ع) فرمودند " شب جمعه ای مادرم به عبادت ایستاد و تا صبح عبادت کرد؛ دعا وت ضرع کرد؛ دائم مومنین و مومنات را دعا کرد؛ برای مسائل عمومی دنیای اسلام دعا کرد؛ صبح که شد گفتم ای مادرم چرا یک دعا برای خودت نکردیایشان در جواب فرمودند اول دیگران بعد خودمان".






ارسال نظرات
پر بیننده ها