خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه همدان:

حجاب یکی از مسائل بسیار مهم و نیاز پژوهش است

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه مسئله حجاب یکی از مسائل بسیار مهم و نیاز پژوهش است، افزود: طلاب باید ضمن توجه به امور پژوهشی دیگران را نیز به این امر تشویق کنند تا مقالات پرمحتوا ارائه دهند چراکه طبق آمار ارائه مقالات در حوزه ها بالاتر از دانشگاه ها است.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۲۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سید مصطفی موسوی اصفهانی امروز در اختتامیه دومین جشنواره علامه حلی آثار پژوهشی طلاب جوانان استان همدان، اظهار داشت: امسال برای دومین بار حوزه علمیه همدان جشنواره علامه حلی را در استان همدان برگزار می کند.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با بیان اینکه اهمیت پژوهش و تحقیق مسئله قابل انکاری نیست و نیاز به استدلال ندارد، افزود: حوزه های علمیه از ابتدا مرکز پژوهش، تحقیق، اجتهاد و تولید علم بودند.

وی با بیان اینکه باید مطالب دینی و الهی را در آن چهارچوب قابل پذیرش در هر زمانی ارائه کرد، گفت: حوزه علمیه در مسائل پژوهشی و تحقیقی فعالیت های چشمگیری داشته و دارد و همواره قدم هایی در راستای تحقیق و پژوهش داشته است.

موسوی اصفهانی عنوان داشت: باید مسائل علمی، تهذیبی و تبلیغی طلاب گام به گام پرورش یابد چراکه پژوهش ریشه تمامی مسائل است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی و فرستادن اساتید مجرب می توان در بخش پژوهش و تحقیق فعالیت کرد، ابراز داشت: تاکنون این کارها انجام شده ولی هرچه بیشتر تقویت شود برای پژوهش در استان بهتر خواهد بود.

مدیرحوزه های علمیه استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه خواهران و برادران پژوهش برای دومین سال در استان همدان انجام می شود، اذعان داشت: وظیفه اصلی تربیت طلاب جامع و کامل است و هنگامی که یک مرکز علمی ارزیابی می شود یکی از ملاک‌های مهم آن بررسی مقالات پژوهشی و تبلیغی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله حجاب یکی از مسائل بسیار مهم و نیاز پژوهش است، افزود: طلاب باید ضمن توجه به امور پژوهشی دیگران را نیز به این امر تشویق کنند تا مقالات پرمحتوا ارائه دهند چراکه طبق آمار ارائه مقالات در حوزه ها بالاتر از دانشگاه ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات