خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ملایر خبر داد

خدمات‌رسانی پایگاه فرهنگی پارک کوثر ملایر در نوروز و تابستان

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر گفت: پایگاه فرهنگی پارک کوثر ملایر در راستای خدمت رسانی به مسافران و همشهریان در ایام تعطیلات نوروز و تابستان در پارک کوثر ملایر راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۱۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علی اصغر فارسی با اشاره به آغاز بکار پایگاه فرهنگی شهید تاجوک پارک کوثر ملایر اظهار کرد: پایگاه فرهنگی پارک کوثر ملایر در راستای خدمت رسانی به مسافران و همشهریان در ایام تعطیلات نوروز و تابستان در پارک کوثر ملایر راه اندازی شد.

وی با اشاره به خدمات رسانی در ایام عید به مسافران گفت: این پایگاه در ایام عید نوروز از تاریخ 28 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه به مسافران خدمات رسانی می کرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ملایر افزود: از مهمترین خدمات ارائه شده در ایام نوروز به مسافران زمینه سازی و برگزاری نماز جماعت، برنامه‌های فرهنگی و ارائه محصولات فرهنگی به مسافران بود.

وی با اشاره آغاز بکاراین پایگاه در تاریخ 15 خرداد ماه سال جاری عنوان کرد: برنامه‌های اصلی این پایگاه از 15 خرداد ماه آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد.

فارسی افزود: برپایی نماز جماعت، ایستگاه مشاوره، قرآن، برنامه‌های هنری و جشن‌های مذهبی از جمله برنامه‌های این پایگاه در ایام تابستان است.

وی افزود: پایگاه فرهنگی شهید تاجوک پارک کوثر زیر نظر فرهنگی سپاه ناحیه ملایر با همکاری شهرداری و با حضور بسیجیان با استعداد و خوش ذوق از پایگاه‌های مختلف بسیج برنامه‌های خود را به مسافران و مردم ملایر ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات