جشن میلاد کوثر در پیشوا برگزار شد
به مناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) جشن میلاد کوثر در شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۱۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

به مناسبت خجسته میلاد با سعادت دخت گرامی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) جشن میلاد کوثر به همت ناحیه مقاومت بسیج پیشوا و با حضور پر شور بانوان در آستان مقدس حضرت جعفر بن موسی الکاظم (علیه السلام) برگزار شد.


این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غیاث کارشناس مذهبی صدا و سیما و با حضور سیدرضا نواب مجری توانای صدا و سیما، اجرای گروه تواشیح بین المللی الزهراء(سلام الله علیها) و هنرنمایی گروه فرهنگی مذهبی حنانه برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین غیاث در این مراسم با تأکید براینکه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) انسان کامل است تصریح کرد: انسان کامل، انسانی است که استعدادهای انسانی خود را صد در صد شکوفا کرده است.


وی افزود: انسان کامل کسی است که از رنج دیگران رنج می برد و نسبت به غم و غصه دیگران بی تفاوت نیست و خوشحال هم نمی شود، یعنی حاضر است خودش گرسنگی بکشد اما غذای خود را به گرسنه بدهد.


این کارشناس مذهبی با بیان این که انسان کامل کسی است که برای یک ثانیه از عمر خود ارزش قائل است و عمر خود را هدر نمی دهد اظهار داشت: سعی کنیم کاری که نمی گذارد از این که هستیم بهتر شویم را انجام ندهیم و کاری که باعث می شود بهتر می شویم را درست انجام دهیم.


حجت الاسلام و المسلمین غیاث خاطرنشان کرد: انسان کامل کسی است که خود را نسبت به خدا و غیر خدا بدهکار می داند یعنی سعی می کند مکمل دیگران باشد و مزاحم دیگران نباشد. مکمل خوب ها باعث می شود کار خوب را ادامه دهند و مکمل بدها باعث می شود که کار بد را دیگر ادامه ندهند.

ارسال نظرات