برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب در شهرستان پیشوا

برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب در شهرستان پیشوا

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن راهپیمایی عفاف و حجاب با هماهنگی بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و با حضور پرشور خواهران غیور ایران اسلامی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۱۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن راهپیمایی عفاف و حجاب با هماهنگی بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س)، حضرت زینب (س) و حضرت ام‌البنین(س) و حضور جمع گسترده‌ای از خواهران به‌ویژه اعضای فعال حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهر و روستاهای شهرستان پیشوا از روبروی مسجد امام خمینی (ره) آغاز و به سمت حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا طی سخنانی در این راهپیمایی ضمن خیرمقدم به خواهران بسیجی اظهار داشت: مقوله حجاب، موضوع غیرقابل درکی نیست و اگر تمام ارگان‌های مربوطه به وظایف خود در این زمینه به درستی عمل کنند جامعه در سلامت خواهد بود.

حسن عاطف‌ضمیر گفت: حجاب یک مسئله اجتماعی است و حق تمام شهروندان است که جامعه‌ای سالم داشته باشند و با اطمینان خاطر در جامعه حضور یابند.

وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب با ابزارهای پیدا و پنهان خود به مقابله با ارزش‌های دینی و هنجارهای اجتماعی پرداخته‌اند، باید عزمی ملی برای جهاد علیه بدحجابی شکل گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا تصریح کرد: بیشترین هشدار ما به خانواده‌ها است که اگر آن‌ها حیا و حجاب را نهادینه کنند هیچ نیرویی از خارج جامعه نخواهد توانست آن‌ها را تهدید کند و اگر زنان جامعه با حجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و هم سلامت خانوادگی افراد حفظ خواهد شد و هم مراکز اجتماعی مثل اداره‌ها و بیمارستان‌ها و ... در کمال سلامت رفتاری خواهند بود و بزهکاری‌های اجتماعی به حداقل خواهد رسید.

وی در ادامه بیان داشت: هدف اصلی این حرکت لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در گسترش فضایل اخلاقی است.

راهپیمایان در طی مسیر شعارهایی همچون «چادر حجاب برتر، خشنودی پیمبر»؛ «چادر حجاب برتر است، لبیک به امر رهبر است»؛ «حیات دین حیات انقلاب است، شرافت زنان ما حجاب است»؛ «یا فاطمه شعار ما، حجاب افتخار ما»؛ «خواسته ملت ما امنیت اخلاقی» و … سر می‌دادند و در پایان بیانیه عفاف و حجاب قرائت شد.

ارسال نظرات