خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان گفت: یکی از بارزترین خصوصیات حضرت صدیقه طاهره(س) تبعیت و دفاع از ولایت است.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۰۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمودزاده در محل حوزه خواهران سپاه ناحیه تویسرکان در جمع زنان فاطمی با اشاره به بخش‌هایی از سیره حضرت زهرا(س)، حب نسبت به خاندان اهل بیت(ع) و بغض نسبت به دشمنان اهل بیت(ع) را مهمترین بخش دین نامید و محبت و عشق به امام حسین(ع) را رمز ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان خصوصیات اخلاقی و ابعاد اجتماعی رفتار حضرت زهرا(س)، بر لزوم الگوسازی سیره حضرت تاکید کرد و گفت: حضرت صدیقه(س) را محدثه می‌گویند چرا که بسیار جبرییل بر حضرتش نازل می شد و با وی سخن می گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان افزود: رسول الله(ص) همواره به فرزندش می‌فرمود«فداها ابوها» پدرش به قربانش و همیشه حضرت را در دوران کودکی روی پای مبارک خود می نشاند.

وی ادامه داد: در هنگام سفر آخرین خانه‌ای را که حضرت رسول(ص) تفقد می فرمود خانه حضرت فاطمه(س) بود و به هنگام بازگشت نیز اولین خانه ای که ملاقات می فرمود، خانه ایشان بود.

محمودزاده در ادامه گفت: یکی از بارزترین خصوصیات حضرت صدیقه طاهره(س) تبعیت و دفاع از ولایت است.

وی با اشاره بر مباحث هسته ای و بخشی از بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: ایشان به صراحت فرمودند من هیچگاه در خصوص مذاکره با امریکا خوش‌بین نبودم، من از توافقی که عزت ملت ایران را تضمین کند صد درصد حمایت می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات