معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با بسیج:

اگر پشتوانه ملت را از دست بدهیم باید منتظر سیاست های خصمانه بیشتری از سوی دشمنان انقلاب باشیم

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه قدرت اتحاد مردم سبب افرایش قدرت چانه زنی ایران در تمام عرصه ها می شود اظهار داشت: اگر پشتوانه ملت را از دست بدهیم باید منتظر سیاست های خصمانه بیشتری از سوی دشمنان انقلاب باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۰۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

 سردار عبد الله داورزنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به شعار سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته عزم ملی اتفاق افتاد و علی رغم تمام تلاش ها مدیریت جهادی مورد نظر اتفاق نیافتاده است و ظرفیت مدیریت در کشور شکوفا نشده است.

وی بیان کرد: نگاه های متفاوتی در این خصوص وجود دارد؛ برخی افراد به درک این موضوع رسیده اند اما برخی از افراد ار شعار های رهبری که راهبرد هر ساله کشور را تعیین می کند غفلت می کنند.

داورزنی تصریح کرد: مردم در تحقق شعار، کار خود را انجام داده اند و باید به این باور برسیم که با مدیریت جهادی می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح و رهبری تیزبین تداوم این شعار را خواستار شدند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: تعیین شعار سال همدلی و همزبانی دولت و ملت را بیانگر این دانست که دولت در حل مشکلات باید نگاه خود را از مولفه های خارجی بردارد و به سوی ملت معطوف شود.

داورزنی عنوان کرد: در سال ۹۴ در موضوعات هسته ای و فناوری خطراتی در کمین کشور است که تنها راه حل آن استفاده از مولفه قدرت اتحاد مردم است و باید با استفاده از وحدت از این گذرگاه عبور کنیم.

داورزنی مردم را سرمایه دولت دانست افزود: استفاده از این سرمایه توسط دولت سبب افرایش قدرت چانه زنی ایران در تمام عرصه ها خواهد شد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: اگر پشتوانه ملت را از دست بدهیم باید منتظر سیاست های خصمانه بیشتری از سوی دشمنان انقلاب باشیم.

وی به پیام نوروزی رهبر انقلاب اشاره کرد و تاکید کرد: دولت کارگزار ملت است و باید در جهت برآورده کردن خواسته های کارفرمای خود حرکت کند
ارسال نظرات
پر بیننده ها