در جمع خبرنگاران،

نشست خبری برنامه های سپاه ناحیه زنجان در هفته زن برگزار شد

جشن بزرگ میلاد کوثر (ویژه خواهران) سپاه ناحیه زنجان 23 فروردین برگزار می شود .
کد خبر: ۸۵۱۰۴۷۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

سراج محمدی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان امروزدر نشست خبری برنامه های هفته زن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته زن 13 عنوان برنامه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه زنجان برگزار می شود.

وی به برپایی مراسم جشن میلاد کوثر در تاریخ 23/01/94 اشاره کرده و افزود: عطرافشانی مزار شهدا ،دیدار با خانواده های شهدا، برپایی ایستگا مشاوره مذهبی، نشست سبک زندگی سیره فاطمی و برگزاری مسابقه از سیره زندگی آن حضرت بخش از برنامه های این هفته است.

محمدی با بیان اینکه همزمان با این هفته از مادران شهدا تجلی می شود، خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم، برگزاری نشست های بصیرت افزایی ویژه خواهران، برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست بهداشت زنان و برگزاری نمایشگاه زن و صنایع دستی از دیگر برنامه های این هفته است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان به مقوله تهدیدات فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: متاسفانه تلاش شبانه روزی دشمنان و تهدیدات ماهوراه ای موجب شده است بینان خانواده ها مورد هجمه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی فاطمی نجات بخش جوانان از تهدیدات فرهنگی دشمن است، ادامه داد: برای نجات از این تهدیدات چاره ای جزء الگو قراردادن سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) وجود ندارد.

به گفته محمدی، زنان نقش قابل توجهی در 8 سال دفاع مقدس از خود نشان دادند و برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه های مقاومت بسیج برنامه های متعددی ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان به نقش بانوان در اقتصادی مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا تسهیلات خوبی از سوی بسیج سازندگی به بانوان اختصاص یافته است و نتایج آن در نمایشگاهی که به این منظور در زنجان دایر شده است قابل رویت بود.

گفتنی است جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور آحاد بانوان در تاریخ 23/01/94 ساعت 16 در ورزشگاه انقلاب برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات