خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ از اعضای حلقه های صالحین به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: راه تعالی و پیشرفت روحی و معنوی تنها به وسیله چنگ زدن به معارف ناب محمدی است.
کد خبر: ۸۵۱۰۴۵۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام علیرضا علیجانی از پخش بیش از یک هزار و 500 جلد بروشور معرفی شهدای شاخص سال 94 در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در طول چند سال اخیر از سوی سازمان بسیج مستضعفین کشور شهدایی به عنوان شهدای شاخص کشوری، استانی، شهرستانی و اقشار برای تقویت روحیه ایثارگری انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به معرفی شهیدان نادر مهدوی و طیبه واعظی به عنوان شهدای شاخص سال 94 گفت: در راستای معرفی بیشتر این شهدا چندین بیلبورد در نقاط مختلف شهرستان نصب کرده ایم.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به جایگاه حلقه های صالحین در سطح جامعه افزود: بسیجیانی که عضو حلقه‌های صالحین هستند باید در جامعه نمونه و الگوی اخلاقی و رفتاری برای دیگران باشند .
وی افزود: دنیای استکبار با استفاده از پیشرفته ترین امکانات رسانه ای وارد عرصه جنگ نرم شده است و باید امت اسلامی در برابر توطئه های آنان هوشیار باشند.
وی از اعضای حلقه های صالحین به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: راه تعالی و پیشرفت روحی و معنوی تنها به وسیله چنگ زدن به معارف ناب محمدی است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات