نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار:

بسیج پیشتاز در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن نیروی عظیم ولایتمدار، پیشتاز تمام دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال بوده است.
کد خبر: ۸۵۱۰۴۰۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمتکش در جمع خبرنگاران اظهار دشت: مقام معظم رهبری در سالی که گذشت انتظار فراوانی از تمام دستگاه های نظام جمهوری اسلام در تحقق شعار مورد نظرشان داشتند.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی بیانات رهبری بوده است، افزود: تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی مساله ای بود که ایشان در اکثر سخنرانی هایشان به آن اشاره کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن نیروی عظیم فنی و ولایتمدار، پیشتاز تمام دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال بوده است.

زحمتکش با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در تمام عرصه های پیش آمده برای انقلاب قدرت خود را در مقابل دشمن به نمایش گذاشته اند، خاطر نشان کرد: جنگ هشت ساله، سازندگی کشور، تهاجم فرهنگی و . از جمله مسائلی است که نقش سپاه و بسیج در آن بر کسی پوشیده نخواهد بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ولایتمداری  و اتکا به خدای بزرگ رمز موفقیت این نهاد انقلابی است، بیان داشت: وظیفه ذاتی سپاه نگه داری از بدنه انقلاب اسلامی و آسیب های احتمالی به آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها