خبرهای داغ:
حضرت آیت الله مکارم شیرازی توضیحاتی درباره اظهارات خود در خصوص حادثه فرودگاه جده ارائه کرد و گفت: اگر سعودی ها در قبال این حادثه دردناک و ناگوار به وظیفه خود عمل کردند عمره ادامه می یابد.
کد خبر: ۸۵۱۰۳۶۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در آغاز درس خارج فقه درمسجد اعظم قم، توضیحاتی درباره اظهارات خود درباره حادثه دردناک و ناگوار فرودگاه جده ارائه کرد.

 

وی گفت: به دنبال اظهارات ما درباره این حادثه دردناک و ناگوار برخی استنباط کرده اند که ما گفته ایم رفتن به عمره حرام است، در حالی که ما تصریح کردیم که فعلا حکم به تحریم نمی کنیم.


حضرت آیت الله مکارم شیرازی یادآورشد: الان ما منتظر هستیم ببینیم سعودی ها چه عکس العملی در برابر این جریان دردناک انجام می دهند، اگر به وظیفه خود عمل کردند عمره ادامه می یابد، اما اگر به وظیفه خود عمل نکردند برنامه دیگری خواهد بود.


وی تاکید کرد بنابراین براداران و خواهرانی که برای عمره ثبت نام کردند به برنامه خود ادامه دهند و الان حرام نیست، منتظر باشند ببینند طرف مقابل چه می کند؛ البته اینها گفته اند ما به زودی وظیفه خود را انجام می دهیم اما اگر این گونه نشد رفتن به عمره متوقف خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها