نویسنده دفاع مقدس در جمع دانشجویان پیام نور دهدشت عنوان کرد:
نویسینده دفاع مقدس با بیان این‌که هر دانشمند هسته‌ای ما یک احمدی روشن است گفت: دانشمندان ما همانند زمان جنگ فعالیت‌های علمی کشور را پیش می‌برند.
کد خبر: ۸۵۱۰۳۱۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به مناسبت بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای امشب مراسمی با حضور دانشجویان و اساتید و با دعوت از کارشناس مسائل خاورمیانه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد دهدشت برگزار شد.

سعید عاکف در این مراسم به تشریح و واکاوی اتفاقات سوریه و جریان غربی، عربی حامی این حملات و عملیات‌های ضدبشری پرداخت و اظهار کرد: شک نکنید اگر همین کشورها مخصوصاً آمریکا و اسراییل امکان و توانایی آن را داشتند تاکنون ایران را با خاک یکسان کرده بودند.

نویسنده کتاب معروف «خاک‌های نرم کوشک» ماهیت جعلی بودن اسراییل را این گونه عنوان کرد که ریشه و اساس آنها در انگلستان بوده و پس از اشغال فلسطین یک کشور جعلی درست کردند که همین اتفاق به صورت بسیار وحشتناک‌تر و بدتر در آمریکا رخ داده است و کسی از آن صحبتی به میان نمی‌آورد.

این نویسنده دفاع مقدس با اشاره به برنامه تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب و آمریکا عنوان کرد: برخی مسایل مهم دنیای کنونی را برای کشورهای جهان سوم وارونه جلوه داده‌اند و این کشورها نیز عادت کرده‌اند آن‌ها را راحت هضم کنند.

وی با بیان این‌که در دنیای امروز جایگاه امریکا را برای جوانان ما وارونه جلوه داده‌اند با انتقاد از سیستم فرهنگی کشور آن را ناقص خواند و با ضعف دانستن کمبود مطالعه در بین جوانان افزود: ما همه تا آخرین توان به مقاومت برابر کفر جهانی ادامه خواهیم داد.

عاکف تصریح کرد: هر کدام از دانشمندان ما یک احمدی روشن هستند و همانند زمان جنگ در نبردی سخت فعالیت‌هایی علمی کشور را به پیش می‌برند.

ارسال نظرات