خبرهای داغ:
بیانیه:

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه تاکستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)

امروز پیروان راستین حضرت فاطمه(س)دختران فاضله‌ای هستند که در عراق وسوریه،یمن پدران خودرا برای مسیر شهادت بدرقه می کنند
کد خبر: ۸۵۱۰۳۱۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام علی(ع) ناحیه تاکستان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) بیانیه‌ای صادر نمودند.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

امروزپرچمدارفرهنگ فاطمه(س)بانوی مجاهدی است که در یمن با دنیا دنیا خباثت وتزویر می‌جنگد، امروز پیروان راستین مادر سادات آن دختران فاضله ای هستند که در عراق وسوریه پدران خودرا برای مسیر شهادت بدرقه می کنند، نورهدایت صدیقه اطهر(س) درقلوب مادران ودختران وزنان ایران زمین مایه  آرامش است.

درآغازین روزهای سال94 شمیم عطر فاطمی در کوچه های محبت علوی وانتظار مهدوی شروع به وزش کرد، و ما این افتخار را پیدا کردیم که سال جدید را زیر بیرق اولین شهیده ولایت آغاز کنیم ودعای تحویل سال را،همراه با سوگ نامه فاطمه اطهر(س)به سمت خدای باری تعالی بفرستیم باشد که این دعا مقدمه  یک سال فاطمی برای ما باشد.

درسالروزمیلاد مادر هستی به شایستگی هفته پاسداشت مقام زن نامگذاری شده است همه ما بر این باور هستیم که تنها راه سعادت وتنها شمع روشنی بخش هدایت،نور وجود بانوی عالمه ای است که خود اسوه ی ائمه اطهار ومادر پیامبر خاتم (ص)بوده و چگونه زن مسلمان ایرانی الگویی این چنینی را وانهد که حضرت بقیه ا… اعظم(عج)،باقی مانده وارثان زمینی،او را الگوی خود معرفی کرده وفرمود:فاطمه(س) برای من الگویی شایسته است.

آری امروزهرکجا که هدایتی هست،هرکجا مسیرسعادتی هست به نور فاطمه(س)وبا هدایت اواست.

در زمان حال پرچمدار فرهنگ فاطمه(س)بانوی مجاهدی است،

 که در یمن با دنیا دنیا خباثت وتزویر می جنگد، امروز نگاه فاطمه(س)با نگاه مادران لبنانی وفلسطینی گره خورده است که فرزندان خود را برای مقابله با سنگ دلان صهیونیسم تربیت می کنند و نور هدایت صدیقه اطهر(س) درقلوب مادران ودختران و زنان ایران زمین مایه ی آرامش است،همانها که در جنگ نا برابرفرهنگی سلاح حجاب را برگزیده اند و صدها شبکه ی ماهواره ای،سایت ها وشبکه های اجتماعی نتوانسته است ذره ای از عشق و مودت این بانوان رابه ادامه مسیر بکاهد.

آری روز زن مناسبت فرخنده ای است که می توان به بهانه آن بار دیگر بنیان های راستین اعتلای یک خانواده‌ای سالم را تحت لوای فرهنگ اسلامی ایرانی بازخوانی کرد وبار دیگر به این نکته رسید که براستی زیباترین مخلوق عالم،گل سرسبد هستی، حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین مشعل هدایت والگو،نه تنها برای زنان که برای تمام ره جویان حقیقت وانسانیت است.

بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان، ضمن گرامیداشت این روز فرخنده وپاسداشت مقام والای زن،همزمان با آغاز سال جدید که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) به عنوان سال دولت وملت،همدلی وهمزبانی نامگذاری شده است با تاکید دوباره بر تحکیم بنیان های خانواده ازتمامی فرهیختگان،اساتید،دانشجویان،حوزویان،مادران وزنان فاضلع استدعا دارد ضمن مطالعه دقیق ومدون درزندگی کوتاه اما سراسر معنای صدیقه کبری(س) زمینه اعتلای فرهنگ فاطمی در تمام شئونات زندگی فردی و اجتماعی فراهم سازند، بدون شک هر گامی درراستای ترویج این فرهنگ روح افزا،زمینه ساز ظهور هرچه سریعتر مهدی موعود(عج)خواهد بود. ان شاء الله

 

 

                بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان

 

 

7001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها