مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: مسئولان و مردم هر قدر با هم نزدیک باشند در مواجهه با تهدیدها موفقتر عمل خواهند نمود.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۸۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

حجت الاسلام والمسلمین” محسن شیرزاده "مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در گفتگو با خبرنگاربسیج، در خصوص نامگذاری حکیمانه و خردمندانه مقام عظمای ولایت در خصوص سال ۹۴ اظهار داشت: شعار سال ها بدین معنا نیست که تنها در یک سال به آن باید توجه شود بلکه این شعارها اولویت ها را مشخص میکند و به نوعی به عنوان تعیین کننده مسیر حرکت ملت و مسئولین به شمار می آیند و در کنار آن باید تمام نکات به ویژه شعار های سال قبل مانند مدیریت جهادی و عزم ملی در اجرای امور باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین نباید بگذارند که این سخن در حد شعار باقی بماند ادامه داد: این مسئله ای است که ریشه در آموزه های دینی دارد و تصور می کنم علت این نامگذاریها به دلیل شرایط خاصی است که کشور ما و منطقه با آن روبروست.

حجت الاسلام و المسلمین شیرزاده افزود: ما شاهد فتنه انگیزی دشمنان و موجی از خشونت و برادر کشی در منطقه هستیم طبعاً در شرایطی که اطراف ما اینچنین است به هر میزان که روابط مردم و دولت و به معنی عام کلمه مسئولان و مردم هر قدر با هم نزدیک باشند در مواجهه با تهدیدها موفقتر عمل خواهند نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با اشاره به اینکه باید در عمل این شعار و نامگذاری را محقق کنیم تصریح کرد: شعار امسال تنها از طریق سمینار، همایش ، بنر و کتاب محقق نمیشود و برای آن باید برنامه ریزی دقیق انجام گیرد و برای رسیدن به آن و هدف های اساسی کشور باید از بروز اختلاف و تفرقه پرهیز شود.


وی در بخشی ازسخنان خود به گفت و گو های تیم مذاکره کننده هسته ای با گروه ۵ + ۱ اشاره کرد و گفت : صنعت هسته ای کشور با تلاش و مجاهدت و جان فشانی های فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشسته است و این ملت هرگز از حق خود کوتاه نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین شیرزاده خاطر نشان کرد: شعار مردم ما همانند سال ۵۷ استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است و این حکومت هیچ گاه زیر بار حرف زور دشمنان نخواهد رفت .

ارسال نظرات