زنان و دختران ایران اسلامی در سرزمینی که تلالو فرهنگ آن جهانیان را مدهوش کرده و در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سراسر جهان پرچم دار نهضت زهرایی(س) هستند.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۶۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بیانیه سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام به شرح ذیل است:

سلام بر تو ای زهرای عزیز، ای بلند قله انسانیت و حریت و عبودیت، ای قهرمان میدان ارزشها و اصالتها و مسئولیت ها، ای اسطوره مبارزه و مقاومت و مدافع سنگر دین و حق و عدالت، ای بزرگ آموزنده چگونه انسان بودن و زیستن و به مقام والای زن رسیدن و ای معلم تعالی و تربیت و هدایت و سعادت ای تبلور عظیم شخصیت انسانی و مقام اصیل زن، ای الگوی نستوه ایمان و عقیده و جهاد و ای حماسه آفرین جاوید تاریخ سلام بر تو ای استاد بزرگ دانشگاه نبوت و امامت و ولایت، ای مجمع فضیلت ها و کرامت ها و ارزشها ای عصمت کبری و ای نور خدا و ای زهره ی زهرا، سلام و درود خدا بر یگانه بانویی که محبوب و مقرب و هم کلام با برترین ملائکه است.

درود بی کران خداوند بر فاطمه که بهجت قلب و نور چشم رسول خداست، عزیزترین انسانها در پیشگاه خداست، موجودی که تلالو نور بوده و کرامت رفتاریش شبیه تریت افراد به رسول خداست، زندگی این بانوی کریمه از لحاظ زمان، اندک و از لحاظ تاثیرات معنوی و آموزه هایی که دارد به اندازه ای است که اگر دریا ها مرکب و درختان قلم گردند شرمسار از عدم توانایی بیان آن همه فضائل است، زندگی که سراسر درس اخلاق، مملو از جرات ، شجاعت، گذشت و ایثار است.

ایمان تقوایش بی مثال و مبارزه با ظلم و دشمن ستیزی و در دفاع از ولایت و امامت، روشنگرانه و بصیرانه است.

روز میلاد فرخنده و مبارک تو را به عنوان روز زن انتخاب کرده ایم چرا که قبل از این در آن شبهای سیاه طاغوت هیچ ارزشی را برای زن قائل نبوده و روز زن، نه جایی برای عنوان کردن داشت و نه جایی برای تلالو نورانیش.

امروزه زندگی زن مسلمان ایرانی ازآرمان و هدف و حرکت و معنا و محتوایی الهی و انسانی برخوردار است، تمامی ارزش های والایی همچون ایثار، فداکاری، عدالت خواهی، عرفان و عبودیت، دفاع از حق، مبارزه با باطل و جناح کفر و الحاد و استکبار، در زندگی اش موج می زند.

امروز شخصیت و حیا و ارزشهای متعالی و حقوق اجتماعی و انسانی و مقام اصیل زن در ایران محفوظ و مصون، محترم و زنده است.

امروزه آیات حجاب، تقوا و طهارت زن در سرزمین اسلامی ما مفهموم و حیات دارد و به آنها عمل می شود.

امروزه آن گوهر های گرانقدر و استعداد الهی و جوهره والای انسانی که خداوند در وجود انسان به ودیعه نهاده است شکوفا می گردد.

امروز دامان زن مسلمان ما مهد تربیت، فضیلت، کرامت و مبدا معراج انسانها و آزادگانی است که در راه خدا اوج عظمت راه می بابند.

خواسته غرب همیشه این است که ارزش الهی را از بگیرند و زن از مقام والای الهی با استفاده از انواع مدل های بی حجابی و به چاه بدبختی و جلوه گری سوق داده و به صورت یک عروسک جلوه دهد. ما باید بهوش باشیم و بدانیم زن هم مانند مرد برای سیر الی الله، برای معرفت و عبودیت حق و برای رسیدن به کمال آفریده شده است. و به فرموده امام راحل(ره) از دامن زن است که مرد به معراج می رود، داز دامن زن است که شخصیت های برجسته علمی و معنوی و نابغه های تاریخ به وجود می آیند. زن موجود قدرتمندی است که می تواند با دستی گاهواره و با دستی دیگر جهانی را به حرکت درآورد و روشن و مبرهن است که اگر زن بخواهد وظیفه مهم همسری و رسالت خطیر مادری را انجام دهد باید با اصول اسلامی و تعالیم قرآن آشنا بوده و حضرت زهرای مرضیه(س) را الگو در تمام زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهد.

به امید آن روزی که زنان جهان، اصالت و هویت گمشده ما را از باز یابند و به مسئولیت ها و تعهدات و تکالیف الهی، پایبند و نتعهد گردند و با حجاب و پوشش اسلامی خود را مزین گردانند، تا به کمال انسانی و سعادت حقیقی دست یابند.

ما زنان و دختران ایران اسلامی قاطعانه اعلام می داریم که:

1- اکنون در سالی که با رهنمود رهبر فرزانه مان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری گردیده عزم خود را جزم و در راه پیشبرد این هدف، ان شالله دست در دست هم اتحاد و یکدلی و در این عرصه نیز همانند عرصه های دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دیگر سردمداران آن می زنیم.

2- ما زنان و دختران ایران اسلامی در سرزمینی که تلالو فرهنگ آن جهانیان را مدهوش کرده و در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سراسر جهان، همت مضاعف مسئولین و دست اندرکارن فرهنگی را خواستار بوده و خود نیز در این راه پرچم دار این نهضت زهرایی هستیم.

3- ما دانشجویان نیز صراحتا در محضر مبارک اعلام می داریم که در سایه سار کلامش و در پیروی عملی از رفتارش رهرو راهش خواهیم ماند وادمه دهنده آن نیز نسل های آینده ما بوده و این فرهنگ را به جهانیان ارمغان خواهیم داد.

4- ما نیز به بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) عرضه می داریم که سراز پا نشناخته و جان بر کف، آماده دفاع از ولایت بوده و تا جان در بدن و خون در رگ هایمان جاری است در اطاعت فرامین رهبری ولایت زمانمان، خاضعانه و متواضعانه گوش به فرمان بوده و کوچکترین قصوری را در راستای حجاب و عفاف از هیچ کسی نمی پذیریم.

ارسال نظرات