خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروزه معنای بسیجی به کسی تعلق می گیرد که در حلقه های صالحین حضور و شرکت داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۲۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در کارگاه توجیهی مربیان صالحین و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه های مقاومت بسیج سپاه زیرکوه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب صالحین را مورد اعتماد خود قرار داده اند و می فرمایند: اگر  بسیجیان کارهای صالحین را درست انجام دهند من دیگر از بسیج چیزی نمی خواهم.

وی افزود: امروزه معنای بسیجی به کسی تعلق می گیرد که در حلقه های صالحین حضور و شرکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که در صالحین مهم است کیفیت کار است و لازمه کار صالحین هم کار تربیتی کردن است گفت: صالحین در یک جمله به معنای تربیت محصول محبت عالمانه، مستمر، مسجد محور، متنوع و انعطاف پذیر است.

حجت الاسلام مرتضی نیا امام جمعه زیرکوه هم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در بین همه گروه ها و اقشار به خصوص حلقه های صالحین بحث اتحاد و همدلی وجود دارد.

وی یکی از الزامات کار مربیان صالحین را با توجه به شعار امسال که سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی است ترویج همدلی و همزبانی و محبت به مقام معظم رهبری که کانون همدلی است دانست و افزود: باید فرمایشات مقام معظم رهبری سر لوحه همه برنامه های بسیج بخصوص حلقه های صالحین قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها