یک فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت بازرگانی با بیان اینکه اولویت امروز جامعه مسائل اقتصادی است، گفت: دولت باید اقتصاد مقاومتی را مبنای فعالیت های اقتصادی خود قرار دهد واین امر ازمطالبات مردم گیلان است.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۰۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

حکمت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ با اشاره به اینکه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، احیای شرکت ها و کارخانه های تعطیل شده و حمایت از آنها، فرهنگ سازی برای استفاده از تولیدات داخلی و پرهیز از اسراف ضروری است، اظهار کرد: رشوه و رانت خواری در فعالیت های اقتصادی اختلال به وجود می آورد و باید جلوی آن گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه قوانین اسلامی باید در همه زمینه های فرهنگی و هنری ملاک قرار گیرد، افزود: برنامه ریزی منسجم برای رفع معضل اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی و حل مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان، از اولویت های خواسته های مردم ازدولت است.

یکی ازفعالان اجتماعی، حل مشکلات اقتصادی و دفاع ازحقوق مردم ایران درعرصه بین المللی به ویژه، قضیه هسته ای را از جمله مطالبات مردم گیلان ازدولت عنوان کرد و گفت: ازمسئولان دولتی، به خصوص مسئولان اجرایی استان گیلان می خواهیم، فرمایشات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار داده وبا همدیگر وبا مردم همدلی و همزبانی داشته باشند و از اختلافات بپرهیزند.

یک خانم خانه دار از بلاتکلیفی وضعیت خانه های طرح مسکن مهر انتقاد کرد و گفت: از دولت می خواهیم که هرچه زودتر، وضعیت مسکن مهر را مشخص کند.

وی با اشاره به بیکاری جوانان گیلانی ومشکلاتی که به دنبال عدم اشتغال جوانان، به وجود می آید، بیان کرد: اگر مشکل اشتغال جوانان حل شود، می توان به رفع بقیه معضلات مانند اعتیاد، بزه کاری وتاخیردر ازدواج جوانان امید داشت.

یکی از بازاریان گیلانی با تاکید براینکه روراستی مسئولان با مردم مهمترین خواسته مردم است، تصریح کرد: پیش از همه ی مطالبات، از دولتی ها می خواهیم که در وعده دادن وحرف های خود راست بگویند.

ارسال نظرات