خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند خبر داد
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند با اشار به شناسایی ۱۴ شهید هنرمند در شهرستان نهاوند گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدایی که جان خود را نثار ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای خود کردند کوچکترین وظیفه‌ای است که بر عهده داریم.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۹۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، امیر بحیرایی در تقدیر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر در شهرستان نهاوند اظهار کرد: ارج نهادن به مقام شامخ فعالان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری و تشویق و ترغیب این عزیزان از وظایفی است که باید در رأس فعالیت‌های مسئولان در این بخش قرار گیرد.

وی افزود: در سال گذشته برنامه‌های تأثیرگذار و خوبی در حوزه فرهنگ و هنر توسط هنرمندان بسیجی این کانون انجام پذیرفت که از آن جمله می‌توان به تولیدات نمایشی و نمایشگاهی و ... اشاره کرد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند تولید آثار فاخر و محتوایی را منوط به ایجاد شرایط و فراهم کردن امکانات در همه زمینه‌ها دانست و بیان کرد: محوریت برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند به این امر قرار گرفته و تلاش شده تولیدات دینی در رأس تمام اقدامات در این حوزه باشد.

وی اظهار کرد: به‌وجود آوردن روحیه نشاط و فراهم کردن فضایی آرام برای این عزیزان، نوید بخش تولیدات محتوایی و ارزشی خواهد بود.

بحیرایی ادامه داد: به‌منظور قدردانی از تلاش‌ها، زحمات، ترغیب و تشویق این هنرمندان بسیجی آئین گرامیداشت اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان نهاوند با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان با تقدیر از ۲۵ نفر از این عزیزان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به شناسایی ۱۴ شهید از شهدای هنرمند شهرستان نهاوند با همکاری اداره بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدایی که جان خود را نثار ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای خود کردند کوچکترین وظیفه‌ای است که بر عهده ما بوده و امیدواریم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ما نیز پیرو واقعی این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات