خبرهای داغ:
فرمانده ارشد سپاه فارس با اشاره به فعالیت‌های دو جریان تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی گفت: برآیند حرکت این دو جریان نابودی اسلام و تحقق تفکر نیل تا فرات یعنی آرمان صهیونیست‌هاست.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۹۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس، 20 فروردین در اجلاسیه منطقه‌ای اسلام ناب محمدی(ص) که در جهرم برگزار شد، در سخنرانی خود با موضوع «امنیت منطقه و خطرات استراتژیکی نفوذ تفکر افراطی» به تبیین خصوصیات منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت: خاورمیانه در یک سه راهی قرار گرفته آسیا، اروپا و آفریقا را به هم متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه این منطقه خاستگاه ادیان بزرگ الهی اعم از حضرت موسی کلیم(ع)، حضرت عیسی‌بن مریم(ع) تا پیامبر رحمت(ص) است، افزود: اکثر پیامبران بنی اسرائیل مربوط به این منطقه هستند بنابراین به لحاظ تولد پیامبران الهی نیز این منطقه حائز اهمیت است.

غیب‌پرور اظهار کرد: علمای علم جغرافیا 14 نقطه در دنیا را به عنوان نقاط ممتاز و سوق‌الجیشی معرفی کرده‌اند از قبیل فلات ایران، خلیج فارس، تنگه هرمز، جزایر سه گانه و غیره که اکثر این‌ها در منطقه خاورمیانه قرار دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس ابراز کرد: جدا از اینکه منطقه خاورمیانه خاستگاه ادیان مختلف و به جهت جغرافیایی هم مورد توجه است اگر دقت کنیم مشاهده خواهیم کرد که تمدن‌های مطرح بشری نیز در این منطقه هستند لذا جمع این‌ها ما را به اهمیت منطقه خاورمیانه می‌رساند و این اهمیت هم برای کسانی که چشم طمع دارند مهم است و هم برای کسانی که می‌خواهند یک زندگی خوب داشته باشند به گونه‌ای که آخرتشان هم تأمین و تضمین شود، حائز اهمیت است.

وی در ادامه سخنان خود به بیان تاریخچه‌ای از فرقه وهابیت پرداخت و گفت: وهابیت و بهائیت دو فرقه ایجاد شده توسط استعمار انگلیس هستند؛ بهائیت با یک نگاه تجدد‌گرایی و وهابیت با نگاه بازگشت به سنت پیامبر(ص) وارد شده‌اند یعنی به ظاهر اینها نفی تجدد و تجدد نفی آن هستند اما همه می‌دانند این یک سخن تاریخی نیست و اسناد به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد که پشت تمام این ماجراها انگلیس قرار دارد.

غیب‌پرور، هدف غایی وهابیت و بهائیت را اسلام‌زدائی دانست و گفت: وهابیت و بهائیت لبه‌های یک قیچی برای حرکت ضد اسلام و براندازی آن بودند که توسط انگلیس ایجاد شدند.

فرمانده سپاه فجر فارس به بیان دلایل مخالفت استعمارگران با دین اسلام پرداخت و گفت: اسلام دین نجات، فلاح و رستگاری است و در این دین اگر کسی می‌خواهد به قرب الهی برسد، راهش نفی زورمندان و طاغوتیان است که آنان این را از صدر اسلام تاکنون نمی‌خواستند.

وی با بیان اینکه چنین جریان‌هایی در زمان رسول خدا(ص) نیز وجود داشت اما جرأت نمی‌کردند و زورشان به این نمی‌رسید که بازتر عمل کنند، گفت: بعد از ارتحال پیامبر(ص) جریاناتی را راه‌ انداختند که تا امروز شاهد این جریانات هستیم

به گفته وی، در حقیقت پشت ماجرای عاشورا، یهود است و این تفکر غلطی است که بگوییم کسانی که در جنگ بدر شکست خوردند، در محرم 61 آمدند تا انتقام بگیرند که متأسفانه چنین مطالبی در زمان اصلاحات در یکی از روزنامه‌ها نوشته شده بود و این تفکر، دقیقاً تفکری است که یهود در قرن‌های متمادی القا کرده است.

غیب‌پرور با یادآوری اینکه در منطقه خاورمیانه انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: انقلاب اسلامی و امام بزرگوار ما شعار اسلام ناب را سر دادند و زمانی که امام راحل اسلام را یک بار دیگر به دنیا معرفی کرد حقیقتاً بساط این‌ها به هم خورد نه فقط در صحنه‌های سخت و جنگ و نزاع و درگیری بلکه تفکر امام بزرگوار ما تبدیل به یک مکتب سیاسی شد که امروز در آکادمی‌های بزرگ دنیا به اندیشه‌های امام بزرگوار ما در حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی استناد می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه به سخنان امام راحل درباره گروه‌های تکفیری و وهابیت اشاره کرد و گفت: امام راحل نیز در سخنان خود فرمودند که در رأس روحانیت برخی ممالک ما را تکفیر می‌کنند؛ اما سئوال اینجاست که چه کسی به جز وهابیون امام راحل را تکفیر می‌کرد؟ در حالی که ما طی سالیان اخیر به دنبال آن بودیم که ممالک اسلامی همه با هم برادر باشند و یکدیگر را تکفیر نکنند.

وی با اشاره به اینکه با همین تحلیل می‌توانیم جنگ تحمیلی را تحلیل و تفسیر کنیم، گفت: اگر این نگاه نسبت به انقلاب اسلامی نبود دنیا کاری به ما نداشت و اصولاً اگر انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد جنگی هم به ما تحمیل نمی‌شد زیرا حرف انقلاب اسلامی تعارض و تقابل با این تفکر بوده و هست.

غیب‌پرور همچنین به ظهور فرقه‌های تشیع انگلیسی اشاره کرد و افزود: نه تنها بحث اهل سنت آمریکایی و انگلیسی بلکه متأسفانه در لباس شیعه هم به شیعه تاخت و تاز می‌کنند و حرف آن شیعه انگلیسی یا آمریکایی که ناجوانمردانه نام تشیع را مصادره کردند این است که شیعه خالی از عقلانیت است لذا تأکید می‌کنند که علوم عقلی مانند فلسفه اصلاً در نگاه شیعه جایی ندارد و کار را به جایی بردند که مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت را مرتد اعلام کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: شیعه انگلیسی، شیعه‌ای است که پشت سر آن فقاهت، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید نیستند تنها و تنها به علوم نقلی اکتفا می‌کند و هر کسی بخواهد وارد حوزه عقلی ورود پیدا کند انگشت اتهام به طرف او اشاره می‌کنند.

وی ابراز کرد: امروز در لندن در یک خیابان شبکه‌هایی به نام شیعه و در خیابان دیگر این شهر شبکه‌های اهل سنت وجود دارند که به همدیگر اهانت می‌کنند اما به زعم من، این‌ها پس از اجرایی برنامه‌های تلویزیونی خود، در پشت صحنه با یکدیگر دست دوستی می‌دهند.

غیب‌پرور عنوان کرد: در دنیایی که امام بزرگوار ما آن حرکت بزرگ را تحت عنوان ا نقلاب اسلامی انجام داد و ندای وحدت را فریاد زد، این فرقه شیعه انگلیسی، نام دیگری به نام هفته برائت را به جای هفته وحدت قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: این‌ها معتقدند که بسیاری از ایام سال یوم العزاست یعنی علاوه بر محرم و آخر صفر و ایام شهادت معصومین، ما روزهای وفات منسوبین به آل‌الله هم باید یوم العزا اعلام کنیم، آیا این مورد امضای علمای ماست؟ دستور کار این‌ها تفرقه بین امت مسلمان از جمله مذهب حقه اثنی عشری است و اگر از یک جهت وهابیت در حال تلاش است و از سوی دیگر این گروه به نام شیعه تبلیغ علیه شیعه می‌کنند.

وی با طرح این سئوال که برآیند این دو حرکت تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی چیست؟ گفت: برآیند حرکت این دو جریان نابودی اسلام و تحقق تفکر نیل تا فرات یعنی آرمان صهیونیست‌هاست. پرچم اسرائیل دو نوار آبی رنگ است که معرف نیل و فرات هستند اما آیا تحقق این شعار الزاماً اقدامات نظامی است؟ آن‌ها تمام همت خود را گذاشته‌اند تا این اتفاق رخ دهد و اگر ما مراقب نباشیم چنین چیزی اتفاق می‌افتد.

غیب‌پرور اظهار کرد: البته یک توفیق نسبی کوچکی در سوریه پیدا کردند به طوری که در این منطقه تنها شیعیان را نمی‌کشند؛ در سوریه حدود 200 هزار نفر شیعه وجود دارد ئ مابقی جمعیت چند میلیونی از برادران اهل سنت است اما مشاهده می‌کنیم که با ددمنشی تمام به جان مردم افتاده‌اند زیرا این‌ها سنی و شیعه نمی‌شناسند بلکه آمده‌اند تا دیگر کلمه لا اله الا الله بلند نشود.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با طرح این سئوال که تکلیف ما در برابر این وقایع چیست؟ گفت: پشت ماجرای این جنگی که در بلاد اسلامی رخ داده، یک تفکر نامبارک یهودی است لذا اولین وظیفه تشریح این تفکر ملحد و منحرف برای مردم و در صف اول برای نخبگان جامعه است.

به گفته وی، غالب اساتید دانشگاه و دانشجویان ما هنوز نمی‌دانند چه خبر است و به همین دلیل است زمانی که از آن‌ها درباره این جریانات سئوال پرسیده می‌شود، نمی‌دانند در حالی که ما در لبنان و سوریه کار مستشاری انجام می‌دهیم اما عده‌ای در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند که البته بخش اعظم افرادی که این شعار را سر دادند این مسائل را نمی‌دانستند لذا ما وظیفه داریم که این تفکر پشت سر ماجرا را بشکافیم و اگر این کار را انجام دهیم در میدان جنگ موفق‌تر و با انگیزه بیشتری اقدام می‌کنیم و حمایت‌های ما نیز قاطع‌تر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: متأسفانه اجازه نمی‌دهد اخبار امت اسلام به گوش جهانیان برسد چنانچه مشاهده می‌کنیم اخبار اسلام از قلب آفریقا، مسلمانان برمه و میانمار که هزاران نفر از آنان سر می‌برند، منتشر نمی‌شود زیرا بنای این تفکر یهودی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها