مجمع ناشران انقلاب اسلامی از عدم حضور این مجمع در سالن یاس خبر داد. اطلاع‌رسانی دیرهنگام از سوی معاونت فرهنگی ارشاد و آماده نبودن مقدمات کار با وجود این شرایط، از جمله علل عدم حضور این مجمع عنوان شده است.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۴۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، سالن یاس که از سال 91 با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راه‌اندازی شده بود، تمرکز خود را بر راهنمایی مخاطبان و ارائه آثار پرمایه برای دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب قرار داده بود که طی سال‌های گذشته با برگزاری نشست‌های متعدد، معرفی آثار و ایجاد فضای باز و دلچسب برای عرضه بهتر کتاب، توانسته بود مخاطبان خود را پیدا کند.

بنا بر اعلام مجمع ناشران انقلاب اسلامی، این مجمع در دوره جاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در برپایی این سالن شرکت ندارد. بنا بر اعلام یکی از اعضای این مجمع، علت عدم حضور آن در سالن یاس، اطلاع‌رسانی دیرهنگام و آماده نشدن مقدمات کار تا زمان برپایی نمایشگاه اعلام شده است. 

گفتنی است، مجمع ناشران انقلاب اسلامی در دوره بیست و هشتم کتاب با راه‌اندازی غرفه‌ای با همین عنوان به فعالیت خود در ایام برپایی نمایشگاه ادامه خواهد داد. عموم فعالیت‌های این غرفه براساس مطلع کردن علاقه‌مندان به کتاب درباره آثار منتشر شده و ارائه بسته‌های پیشنهادی کارشناسی مفصلی است که با بررسی آثار تدوین و تهیه شده است.
ارسال نظرات