دولت یازدهم غیر از مسکن مهر حتی یک واحد مسکونی هم نساخته است.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۲۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،روزنامه جمهوری اسلامی در تحلیلی نوشت: طبق آخرین بررسی‌های دولت یازدهم هنوز حتی یک واحد مسکونی مازاد از طرح مسکن مهر نساخته است و همچنان می‌گوید برنامه‌هایی در سر دارد...
این روزنامه حامی دولت افزود: با توجه به آخرین آمار اعلامی در بخش پروانه‌های صادر شده می‌توان نتیجه گرفت که ساخت و ساز روند نزولی به خود گرفته است، اما آیا این روند در امسال هم تکرار می‌شود؟ در این مورد فردین یزدانی، کارشناس مسکن بر این باور است که قطعاً با کاهش ساخت و سازها که در طول یکسال گذشته هم بیشتر شده است بر بازار مسکن تأثیرگذار خواهد بود، به گونه‌ای که می‌تواند موجب کمبود مسکن و مشکلاتی همچون عرضه و تقاضا شود. با ادامه روند کاهش ساخت و سازها، باز هم بازار با کاهش مسکن مواجه می‌شود، چرا که واحدهای خالی بالای شهر ملاک نیاز مسکن جامعه نیست و کمبود مسکن همواره برای نیازمندان اقشار متوسط است. به گفته وی، باید دولت در ابتدای سال برنامه‌های خود را در بخش ساخت و ساز تقویت کند تا همچون سال گذشته بازار مسکن با کمبود واحدهای مسکونی مواجه نشود.
این تحلیل از سوی روزنامه جمهوری اسلامی در حالی منتشر می‌شود که برخی مسئولین دولتی از جمله وزیر راه با حمله‌های متعدد به طرح مسکن مهر، این طرح را که باعث خانه‌دار شدن حدود 2 میلیون خانواده شده، مزخرف خوانده بودند!

منبع: کیهان
ارسال نظرات