برگزاری جشن بزرگ کوثر در شهرستان سوادکوه شمالی

به مناسبت روز میلاد دخت نبی اکرم فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ کوثر با حضور صدها بانوی شیرگاهی همراه با مولودی خوانی و اجرای برنامه های شاد و متنوع به همت حوزه خواهران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی در این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۷۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

 


 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در این مراسم باشکوه که فرماندار و مسئولین شهرستان سوادکوه شمالی نیز حضور داشتند.

 حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه شهر شیرگاه ضمن تبریک میلاد فاطمه زهرا(س) و فرزند برومند ایشان حضرت امام (ره) در تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) طی بیاناتی اظهار داشتند: فاطمه زهرا(س) کسی است که رضایش رضای خدا و خشمش خشم خدا بود، زهرا(س) نورش از زمین به آسمان می تابد و آسمانها را نورانی می کند.

وی در همین رابطه ادامه دادند: ما در این مراسم نیامده ایم که از فاطمه زهرا(س) تجلیل کنیم چرا که تجلیلش را خداوند در قرآن کرده است، آنجا که خطاب به پیامبر(ص) می فرماید انا اعطیناک الکوثر یعنی ای رسول ما به تو کوثر عطا کردیم، زهرا کوثر است و ماندگار در طول تاریخ، ما آمده ایم که از او بیاموزیم، آمده ایم که راه و رسم و کلامش را آشنا شویم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی اظهار داشتند: فاطمه زهرا(س) به زنان فرمود که اگر می خواهیم رهرو راه او باشیم باید به آنچه که گفته اند عمل کنیم و از آنچه که به آن نهی کرده اند دوری بجوییم.

 امام جمعه شهر شیرگاه در ادامه تأکید کردند: فاطمه زهرا(س) توقعش از زنان امروز ما این است که خواهر گرامی توشرافت داری و شرافت و عظمتت این است که وصل شوی به اقیانوس بی کران احکام اسلامی و چنگ زنی به آیات قرآن.

 وی ادامه داد: کردار و رفتار خواهران امروز ما باید تجلی قرآن و اسلام باشد که مهمترین و ارزنده ترین آن برای زنان امروز ما همان چیزی است که فاطمه زهرا(س) آن را ارزنده ترین زینت زن دانستند و آن حجاب است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار