خبرهای داغ:
توجه به مسأله زن و خانواده از مهمترین اولویت های رسانه است که باید با همفکری و تشریک مساعی همکاران بررسی شود و در دستور کار برنامه سازی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۷۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در مراسم گرامیداشت روز زن بیان کرد: توجه به مسأله زن و خانواده از مهمترین اولویت های رسانه است که باید با همفکری و تشریک مساعی همکاران بررسی شود و در دستور کار برنامه سازی قرار گیرد.

معصومی فر درادامه با اشاره به وظایف خطیر رسانه در تبیین جایگاه زن و خانواده در جامعه خاطر نشان کرد: وظیفه  تک تک ما کارکنان رسانه این است که در جهت تحکیم وقوام بخشی به خانواده  تلاش نموده و دسایس دشمن را در اضمحلال جایگاه زن ، خنثی نمائیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین با تأکید بر ضرورت توجه کارکنان رسانه به آداب و اخلاق اسلامی و همچنین رعایت موازین اجتماعی و رسانه ای برای اثر گذاری هرچه بیشتر برنامه های رادیویی و تلویزیونی یادآورد شد: توجه کارکنان رسانه به مؤلفه های شخصیتی و موازین اجتماعی موجب اقبال بیشتر مخاطبان به برنامه ها و تسری اثر وضعی کارکنان رسانه بر برنامه های تولیدی می شود.

آقای معصومی فر در بخش ابتدایی سخنانش با تجلیل از مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: حضرت فاطمه ی زهرا سلام ا... علیها در مدت کوتاه حیات با برکتشان چنان اثری در تاریخ بشری داشته اند که زندگی بشر و الگوهای زندگی انسانی را متحول کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین با اشاره به نقش حضرت زهرای مرضیه سلام ا... علیها در دفاع از حریم ولایت گفت: حضرت زهرا در زمان حیات با برکتشان و در خفقان سیاسی صدر اسلام آنچنان محکم و استوار از حریم ولایت دفاع کردند که الگویی ارزشمند برای تاریخ بشری بر جای گذاشتند.
آقای معصومی فر در ادامه ، نعمت ولایت را از از برکات بزرگ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: افتخار کشورما این است که امام و رهبر ما از ذریه ی حضرت زهرای اطهر هستند و ما تحت لوای ایشان زندگی می کنیم.

درادامه این مراسم از مادران شهدای صداوسیمای مرکز قزوین و بانوی نمونه این مرکز قزوین تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها