ماهر طاهر در بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس:

انقلاب اسلامی همیشه پایدار است

ماهر طاهر، دبیر کل سابق جبهه خلق برای آزادی فلسطین، از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کرد و گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی در موزه دفاع مقدس به خوبی مرور می‌شود و ایجاد باغ موزه ثمرات انقلاب و جنگ را ماندگار کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۷۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، ماهر طاهر، دبیر کل سابق جبهه خلق برای آزادی فلسطین، از تالارهای باغ موزه دفاع مقدس بازدید کرد و گفت: بازدید از این مکان برای همگان بسیار مفید و مؤثر و ایجاد این مکان کاری سترگ و قابل تقدیر است. انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا پرچم حمایت از مردم فلسطین را برافراشت و مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی از اهداف اصلی این انقلاب بوده است.

ماهر طاهر گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و بدخواهان به مقابله با این انقلاب بزرگ مردمی پرداختند و همه توطئه‌ها را به کار برد‌ند، اما  این انقلاب با پایبندی به اصول خود در برابر آنها مقاومت کرد.

دبیر کل سابق جبهه خلق برای آزادی فلسطین تصریح کرد: من مطمئن هستم انقلاب اسلامی ایران همیشه پایدار مانده و همچنان پشتیبان همه نهضت‌های آزادی‌بخش جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

وی با تقدیر از مدیریت شهرداری تهران در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله ملت ایران در راه بزرگ خود موفق و سربلند باشند و ما بتوانیم با حمایت‌های مردم ایران آزادی قدس را جشن بگیریم. در این بازدید ابو احمد فؤاد، دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و مروان عفاهوم مسئول دفتر سیاسی این جبهه نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات