خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه استان قم؛
جشن میلاد کوثر، شنبه شب به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت استان قم با حضور جمعی از مهندسین بسیجی در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۵۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز گرامیداشت زن ترتیب یافته بود، مشاور رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور پیرامون سبک زندگی جهادی سخنرانی کرد.

خانم عقلائی با بیان اینکه همه نیازهای مادی و معنوی انسان به معنای واقعی در مکتب والای اسلام مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر آموزه های دینی اسلام، می توان الگوهای اجرایی بسیاری بر اساس شرایط و مقتضیات روز برای جامعه ترسیم و معرفی نمود.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا یک رویکرد است و در تمامی عرصه ها می توان جهادی رفتار کرد، اظهار داشت: امروز می توان با شناخت ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان در سطوح مختلف و تجمیع همه این ظرفیت ها، در عرصه های فرهنگی و اقتصادی حماسه آفرینی کنیم.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مهندسین عمران کشور در پایان با اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، تبعیت از سیره معصومین(ع) را رمز داشتن زندگی با آرامش و سعادتمند دانست و گفت: امروز بانوان کشورمان باید با الگو قرار دادن دخت نبی مکرم اسلام(ص) با تربیت صحیح فرزندان، در رخدادها و مقاطع حساس موجب سربلندی ایران اسلامی باشند.

در این همایش همچنین مادر بزرگوار شهید معماریان در خصوص سبک تربیتی شهدا به سخنرانی پرداخت و در پایان بیانیه ای در محکومیت نقض حقوق زنان در جهان قرائت شد و از بسیجیان نمونه واحد خواهران سازمان بسیج مهندسین صنعت استان قم با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها