حمیدرضا
مسئول سازمان بسیج کارگری استان ایلام:
سرهنگ محمد تاج فر گفت: برنامه های متنوعی در هفته قشر بسیج کارگر و روز بزرگداشت شهید شاخص کارگری برونسی خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۴۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد تاج فر مسئول سازمان بسیج کارگری استان ایلام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: شهیدان انقلاب اسلامی هرکدام دارای خصوصیاتی هستند که برای گرامی داشت آن شهیدان روز شهادتشان را با نامشان متبرک می کنیم.

محمد تاج فر بیان کرد: شهید عبدالحسین برونسی از جهادگران زمان جنگ و بعنوان شهید شاخص سال 94 بسیج کارگری شناخته شده که قبل از ورود به سپاه پاسدارن و جبهه های حق علیه باطل از استادکارهای ماهر بنا به حساب می آمد و بمناسبت شهادت این والا مقام و 14000 شهید دیگر این سازمان همایش خاصی را در 9 اردبیهشت تدارک خواهیم داد.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان بسیج کارگری استان ایلام همزمان با کل کشور در هفته قشر کارگری از 25 فروردین تا 9 اردیبهشت برنامه های متنوعی چه در استان و شهرستان های ایلام خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین(ع) عنوان کرد: طی جلسات متفاوت با ادارات و سازمان های مربوطه بخصوص وزارت کار و رفاه اجتماعی برنامه های مشترکی با همفکری این اداره در طول هفته قشر کارگری اجرایی می کنیم.

وی برنامه های هفته سازمان بسیج کارگری را چنین بیان کرد: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا توسط بسیجیان و مسئولینی که با بسیجیان کارگر تعامل دارند، سرکشی از خانواده های شهدای کارگری در طول دفاع مقدس و تقدیر از مبتکرین بسیجی جهت انگیزه بیشتر در عرصه های متفاوت صورت می پذیرد.

سرهنگ محمد تاج فر با اشاره به اینکه 30 نفر از مبتکرین این سازمان در عرصه های صنعت، تولید و ... مشغول فعالیت هستند؛ گفت: بسیجیان نقش بسازی در عرصه های فرهنگ و صنعت دارند و با روحیه جهادگرانه می توانند منشاء امید برای دولت و ملت باشند.

وی با بیان اینکه بسیجیان بازوی قوی نظام در جبهه جنگ و عصر حاضر هستند اذعان کرد: امروز بسیجیان کارگر علاوه بر شیفت کاری خود توانسته در امر صرفه جویی در عرصه انرژی بخصوص در کارگاه ها و کارخانه ها اقدامات خاصی انجام دهد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان ایلام در آخر عنوان کرد: مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی در این سازمان با کار مضاعف و محاسباتی خود در کارگاه ها و کارخانه های صنعتی استان می خواهند بیانات رهبری در عرصه اقتصادی محقق سازند.

ارسال نظرات