دیدار اعضای سازمان بسیج جامعه زنان مازندران با فرمانده سپاه کربلا

در اولین روز کاری هفته گرامی داشت مقام زن و مادر و به میمنت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بانوان پایور و اعضای سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران با سردار بابایی فرمانده این سپاه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۳۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

 


  خبرگزاری بسیج مازندران،  به مناسبت فرخنده میلاد فخر کائنات، بهانه هستی فرزند نبی اسلام(ص)، همسر ولی خدا و مادر ائمه هدی(ع) حضرت فاطمه زهرا(س)  بانوان پایور سپاه کربلا  در راس هیئت سازمان بسیج جامعه زنان  با سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

 

در این دیدارسردار بابایی نقش بانوان مومن و مسلمان را در انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده ای برای جامعه اسلامی   برشمرد.

سردار بابایی ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت فاطمه (س) و با اشاره به نقش تعیین کننده زن در منزل به عنوان همسر ومادر ودر اجتماع به عنوان زنی مومن ومتدین ، بیان کرد: نقش بانوان در انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس یک نقش تعیین کننده بود .

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: به فرموده مقام عظمای ولایت زنها می توانند سرنوشت جامعه را تغییر دهند واین میسر نمی شود مگر اینکه زنان خود را قوی ببینند دشمن امروز هدفش این است که زنان را خار کند تا خود را کوچک ببینند ونتوانند کاری انجام دهند .

وی با مسئلت حصول زندگی فاطمی(س)  در جامعه، به وظیفه خطیر خواهران شاغل اشاره داشته وبیان کرد: خدایی که این مسئولیت را به شما داده این توان را در شما دیده هر چند مسئولین امر هنوز متوجه نقش حضور خواهران شاغل در سپاه نشدند باید وقت بیشتری بگذارید وبرای پیشبرد مسئولیتی که عهده دار آن هستید فعال تر باشید.

لازم به ذکر است در این دیدار خواهران به بیان پیشنهادات ومشکلات  در راستای برنامه  های اجرایی پرداختند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها