یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: ارتش رفاه‌زده عربستان نمی‌تواند با اتکاء سلاح‌هایی که دارد و حمایت شیطان‌های بزرگ و کوچک بر ملت مقاوم و پرشمار یمن پیروز شوند.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۳۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره تحولات یمن گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از حقوق مسلمانان و دفاع از بیداری اسلامی و مقابله با ظلم و جوری است که امروز گریبان مردم یمن را گرفته است.

وی افزود: پیش بینی رهبر معظم انقلاب در مورد سرنوشت عربستان در یمن در آینده‌ای نه چندان دور محقق خواهد شد کما اینکه پیش بینی حضرت امام خمینی(ره) درباره کویت محقق شد. ایشان به سران کویت که حمایت مالی گسترده‌ای از رژیم صدام می‌کردند، فرمودند: «از این کار بپرهیزید که روزی آتش این فتنه دامن خودتان را می‌گیرد» اتفاقی که به وقوع پیوست و آتش افروزی صدام دامن کویت را نیز گرفت.

این کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه حاکمان عربستان فکر می‌کنند با اتکا به سلاح‌های گران قیمت خریداری شده، می‌توانند ملت یمن را به اسارت در بیاورند، افزود: آن‌ها نمی‌دانند برخورد قهرآمیز با مردم انقلابی یمن تنها باعث تسریع در زمان نابودی خودشان خواهد شد.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: آن‌ها این جمله حضرت امام خمینی که می‌فرمایند «خون بر شمشیر است» را درک نمی‌کنند. ارتش رفاه‌زده عربستان نمی‌تواند با اتکا به سلاح‌هایی که دارد و حمایت شیطان‌های بزرگ و کوچک بر ملت مقاوم و پرشمار یمن پیروز می‌گردند.حمله عربستان به یمن آغازگر تغییرات به نفع بیداری اسلامی در منطقه است.

ارسال نظرات