نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

راه مبارزه با تبلیغات مسموم دشمن استفاده از پتانسیل هنر انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان داشت: راه مبارزه با تبلیغات مسموم دشمن استفاده از پتانسیل هنر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۲۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمی در گردهمایی عمومی هنرمندان شهرستانهای نیشابور و فیروزه با عنوان "بسیج همدلی هنر" که همزمان با سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی درتالار ادیب شهرستان نیشابور برگزار شد عنوان کرد: امروز شاهد صف آرایی تمام عیاردشمنان اسلام درمقابل تفکرات الهی هستیم که رهبر معظم انقلاب آن را به جنگ نرم تعبیر کردند.درحال حاضر هنرنمایی دشمنان دین درکشاندن افکار بشری به انحطاط وبی بنده باری وولنگاری چگونه است؟!چند شبکه ماهواره ای وجود دارد ؟! چند سایت مبتذل فعالیت می کنند؟دشمن! با تمام قوا به میدان آمده است وهنر؛ که قداست درآن است را به ابتذال کشانده است اینجاست که وظیفه برای همه ما؛ خصوصا شما هنرمندان بسیار سنگینی می کند؛ این درصورتی است که جلوه های الهی با موضوعات ارزشمند که درقرآن کریم و سبک زندگی خوبان عالم وجود دارد می توان از آنها بهره برد و هنرمندانه مردم را به طرف خدایی زندگی کردن سوق داد.

رحیمی تاکید کرد:امروز بشر تشنه سبک زندگی اسلامی است چراکه بافطرت بشر همخوان است این غنای عظیم فرهنگی که شماهنرمندان عزیز دارید ؛می توانید باآن جلو تبلیغات مسموم دشمنان واستکبار جهانی رابا ساختن آثار هنری جذاب وپرمحتوابگیرید وبازده ای آثار مسموم آنها را کمرنگ کنید چرا که تلاش آنها حکم کف روی آب رادارد ودرآثار آنهانه عمقی ونه محتوایی دیده می شود.

نماینده ولی فقیه بسیج نیشابور با بیان اینکه اولین هنرمند هستی خود خداوند متعال می باشداظهارداشت: انبیاء واولیای هنرمندانی بودن که هنرشان راه هدایت انسان را به سوی خدای متعال هموارکرده است،پس هنرمند آن کسی است که آثار اوبا عث آشنایی بیشتر خلق باخالق گرددوخلق را از بی راهه به صراط مستقیم رهنمون گرداند.

وی درادامه به تهاجم گسترده ای که برعلیه بانوان صورت می گیرد اشاره کرد وعنوان داشت: زوایای زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) و هنرنماییهای ایشان در ازدواج ،تربیت فرزندان؛همسرداری،عفاف وحجاب،حمایت از ولایت، رهگشای بانوان درعصر حاضرمی باشد.

رحیمی با بیان اینکه زحمات هنرمندان همیشه ماندگار بوده است به جلوه های هنری انقلاب اسلامی اشاره کردوعنوان داشت: مبارزه بانظام شاهنشاهی ،دوران دفاع مقدس،دوران عمران وآبادانی،عبور از فتنه ها،دوران ارتقاء علوم دانشمندان عزیز ایران ودست آوردهای ارزشمند آنها از جمله انرژی هسته ای که اینقدر دل دشمنان را به درد آورده است از مصادیق هنر انقلاب اسلامی می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها